Epoxin är mega bra.. men MÅSTE övermålas. så måla den i någon färg.. sen tycker jag man ska ha något mer skydd än så.
för hur fin bil man än har så kommer inte stenar och sånt bry sig om det och helt enkelt göra stenskott i lacken.. och då får man rost endå tillslut.
så täckmåla bilen på undersidan och lägg sen på valfritt rostskydd som stämmer in med vad man gjorde förr om man vill ha den som från fabrik. är det inte en bil som ska ställas ut så välj bästa möjliga rostskyddet istället. det har hänt lite sen dom där var nya..
Kör fort så hinner inget hända...