Hugoperzon skrev:
Ber om ursäkt om jag stört er elle nå, har googlat hur länge som hälst å hållt på. Å vill bara säga att jag bor själv i Karlstad som 16 åring så morsan bäddar inte mycket sängar här nä?
Tycker de ä väldigt onödigt att hålla på när en grabb bara försöker få hjälp.
Du skriver
"Kommer antagligen inte svara här då jag sällan ä inne på garaget. Men ring gärna om ni har nå frågor." som jag och säkert flera uppfattar som ganska arrogant och uppkäftigt, typ som om vi ska vara nån jävla betjänt till dig och lägga tid på att ringa dig för att hjälpa dig.
Tänk lite själv, du påstår att du vill ha hjälp men i nästa mening inte orkar logga in för att läsa och svara på de personer som är tänkt att hjälpa dig.
Det finns en enorm kunskap på detta forum, och är man vettigt funtad och engagerar sig i forumet så får man ofta 100 gånger tillbaka. Men om man däremot är arrogant och förväntar sig att alla ska ställa upp utan minsta lilla ansträngning tillbaka så får man inte mycket mer resultat än det du ser här.
Så ett tips från coachen, gör om gör rätt!
Senast redigerat av MrHyde (21 januari 2025)
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former."