2381
Sök

Vilka företag i stockholm fixar rost mm?

62 Inlägg
30 mars 2009
Trådstartare
Undrar vilka företag som fixar rost och lackning för en vettig peng?

Handlar om lite rostbubblor/ytrost. Lägger upp bilder senare.

678 Inlägg
30 mars 2009
Vart i sthlm bor du det finns en i vallentuna!

25 Inlägg
4 maj
Finns det nån nuförtiden som kan fixa rost till rimligt pris inom rimlig färdväg från Stockholm? Det är en Fiat Ducato skåpbil/husbil från 1990. Behöver svetsas på några ställen.

>>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
14 333 Inlägg
4 maj
enok71 skrev:
Finns det nån nuförtiden som kan fixa rost till rimligt pris inom rimlig färdväg från Stockholm? Det är en Fiat Ducato skåpbil/husbil från 1990. Behöver svetsas på några ställen.

Du får väl googla fram verkstäder och ta din telefon och ringa och fråga.

/Benny

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!

1 061 Inlägg
4 maj
BuRrE08 skrev:
Vart i sthlm bor du det finns en i vallentuna!

Vettemannen skrev:
enok71 skrev:

Du får väl googla fram verkstäder och ta din telefon och ringa och fråga.

/Benny

Eller maila och skicka med bilder på allt som behöver fixas.

VAG har världens bästa bilar.

25 Inlägg
4 maj
Det är den här https://www.garaget.org/mypage/?page=ga … lbum=82083

Om nån tror hen har tid så hör gärna av er. Den är 5.60 lång och 2.90 hög, 2500kg ca.
Senast redigerat av enok71 (4 maj )

1 061 Inlägg
4 maj

Maila dom bilderna till flera olika firmor som du hittar med t.ex. googles hjälp. Då kanske du får flera olika prisförslag att välja mellan?

VAG har världens bästa bilar.

25 Inlägg
4 maj
candyweiss skrev:

Maila dom bilderna till flera olika firmor som du hittar med t.ex. googles hjälp. Då kanske du får flera olika prisförslag att välja mellan?

Firmor? Blir det inte en massa tråkig moms och sånt då?

Forummoderator
18 279 Inlägg
4 maj
enok71 skrev:
candyweiss skrev:

Firmor? Blir det inte en massa tråkig moms och sånt då?

Du tänkte så. Nja, hemmamekare som jobbar svart brukar sällan annonsera ut sin tillvaro. Du får fråga runt. Vi har en yngre herre i trakten som anlitas av många. Tokbillig! Men det är ju västkusten...

Tänk på 80-talet. Då körde hantverkarna Cheva Startcraft med V8-diesel. Det var tider det!

Bakhjulsdriven
344 Inlägg
4 maj
Jag är från Stockholm men har tagit hjälp av den här verkstaden i Sandviken:
https://maps.app.goo.gl/ZyAuBdnvTKicrhTu8
Det kosmetiska är inte deras grej men lagning av rost i balkar och golv har jag varit nöjd med.

Sök