Visst kan det vara lättare med sådant i en fysisk butik, men det är inte garanterat. Har helt att göra med bytikens policy, och du kan tvingas gå igenom deras telefonkunstjäsnt och skicka in grejerna som inte funkar istället för att bara prata med personalen i butiken för att göra en reklamation.