4950
Sök

Hot Rod projekt

Denna rullande hälsofara till projekt har fått sin slutgiltiga plan. Var från början tänkt att bli en pickup men av många anledningar funkade det inte. Slutgiltiga planen är en -31 tudor fortfarande en mer modern stil på bygget.... Visa mer

31 834 Visningar
Uppdaterades senast igår 22:49
573 Inlägg
25 augusti 2021
Hotdoggen19 skrev:
Streetfreak skrev:
Frän kaross, en Tudor -32? ska följa bygget och lycka till

Nästan! -31a
Tack! smile

Från Kvarnberg?

40 Inlägg
25 augusti 2021
Trådstartare
rosten1000 skrev:
Hotdoggen19 skrev:
Streetfreak skrev:
Frän kaross, en Tudor -32? ska följa bygget och lycka till

Nästan! -31a
Tack! smile

Från Kvarnberg?

Yes

40 Inlägg
24 oktober 2021
Trådstartare
Så läxa lärd kan man väll säga.
Någon som inte hade all uppmärksamhet på hur man satte batwings så såklart satte jag de upp o ner.
Så det var bara att plocka ner och göra om. 😂 https://www1.garaget.org/gallery/images/233/232773/232773-9c30e175fc0718ef7d4df3084a178445.jpg

40 Inlägg
för 1 timme sedan
Trådstartare
Jahopp! det blev visst ett litet uppehåll

När jag tittade på datumet för senaste uppdateringen insåg jag att det gått nästan fyra år. Shit! Tanken var aldrig att projektet skulle bli liggande så länge, men livet hade andra planer.

Sedan sist har jag hunnit förlova mig, blivit mamma till två fantastiska barn och försökt få vardagen att gå ihop. Bilen? Ja den har mest fått stå i garaget och samla damm..
Men lite grejer har under åren trillat in. Bland annat en framsoffa, baksäte, nya fälgar och däck, fönsterhissar, elektrisk handbroms, och maaasssa annat bråte

Och nu har det börjat hända saker igen.

Den senaste månaden har det börjat smidas planer ordentligt för att svetsa upphängningarna, vilket kommer ske till sensommar/hösten. Tills dess ska jag leta styrsnäcka och damma av allt i garaget.

Jag har en känsla av att jag kommer ändra mig minst tio gånger till innan bilen är klar? men nu är projektet i alla fall igång igen.

Förhoppningen är att den här tråden också ska vakna till liv. Jag kommer försöka uppdatera betydligt oftare framöver ? både när det går bra och när jag står i garaget och undrar varför jag gav mig in i det här från första början.

Dags att damma av och gasa på!
Senast redigerat av Hotdoggen19 (för 1 timme sedan)

Sök