ja leker lite:)
Sladdar runt o tar dd lite p mina sletna dck:d
Elak dum mazda som tog eld ... skulle bara borra lite .... kostade nstan ett ...
Gasa tills he rasa
jag Ladda upp bra fr att jag tucker om utombordare
projekt blackout (its alive) Obs bilen har INGA bromsar!
Jag blev rdd bara av att se videon, fyfan vad fort det gr!
En "walk round" en solig fredagkvll.
repan innan wg gick av i den gutna foten
Lite offroad med ena jeepen nr jag och flickvnnen (Bruden) Skulle ut o fiska ...
ursa
undrar hur mycke effekt de r i den hr;)
Min gamla T5. Gasar p 5ans vxel. slirande koppling
visar bara hur det lyser i bilen ingen bra ljudupptagning mobilen plus lg volym
Carmageddon 2 bjuder p underhllning
Lite olika fordon!
Motor del 2.
Motor del 1.
Ruskigt fin S13 som slpper loss lite
s kass fake
slutet p filmen hnder en sak
Framvagnen.
Bakvagnen del 1.
Jtte bra burnout film, hoppas du tycker om den. :D kommentera grna ;)
strre demo visning av U-dimension ljudet kommer i frn bilens sterio.
Trimmad carmageddon volvo rjer!
Kr punka med min 740
Bttre n hemglass :P
Ytterliggare en film med bilen !
Plcokat bort en burk p mina nya hck!
Hr kommer ett litet film klipp p ljudet. (filmat med mobil) Musiken kommer i ...
Sladdar lite p coop ;D
Ferrari
Ljudet. Filmat med mobil!
Liten film p min Cortina. Inte s bra krning, men ni fr hlla till godo end
va tvungen att filma draget i 850:in :P
3 tum frn katt
svensson p semester:P
riktig scania!
har man fr mycket fritid s kan man gasa ur bilen p sn
Volvo vs audi
titel :P
10.77@125
man fattar att det inte e en 518 dh .
grym bmw PS FINNS FILMEN UPPE REDAN SÅ SÄG TILL SÅ TAR JAG BORT MIN UPPLADDNING
Har lite trkigt en kvll :) & dck sprngdes sen s kom polisen:)
sotade ur min gamla dieselmondeo
Camaro Club Sweden ' lite filmer i frn karlskorna trffen
Testar lite =) gr rtt ok me automat end
Omappad inget ladd o max 3500rpm men ja e njd nd! =O)
Burn p Grus vg
4 klipp frn hela mora surrar 2008, stod tyvrr p ett dligt stlle.
Malm den 30/7 - 08
Lite film frn malm den 30/7 - 08
En lill lrdags burn med min vinterbil :)
30/7 - 08