Det började att jag ville ha en familjebil - nu byggs bottendelen av motorn för fyra siffror... Får väl se hur mycket jag vill plocka ut på väg till dagis. ;)
Jag tackar för lyckönskningarna. Hoppas att inget strular, men djävulen vet jag var hon finns och det finns inget sätt att ta sig hit så det ska vara lugnt.
Ca 25 av 40 punkter innan lyftet är klara, och det som är kvar är AC-kompressor, el och vaccum.
Är inte i skick att köra och sannolikt varken tillräckligt söt eller tjejig, men det var ett GRYMT motorpaket som jag gärna hade slabbat lite på faktiskt!
Underhållande vet jag att jag kan vara, mina vänner brukar ofta skratta åt mig. Nej, jag menar MED mig.
Carpediem: Vi trodde det skulle gå ungefär en halv dag fortare. Tanken är att motorn ska monteras under kommande natt... (Nej, inte ens jag tror på det, men det är planen...)
Ellen: Det är ju på vägen till Vingåker så kan du ju göra 2 flugor på smällen.
Och utseende är väl bara en sak i betraktarens ögon om jag minns rätt. Tror mest vi kan behöva fler människor som kommer med nya idiotier att tala om.
Jag ska bara slå en slägga i huvudet på stefan (eller lägga en strumpa vid hans näsa) så han slutar snarka, sen ska jag sova. Fler bilder kommer, det kan jag lova.
Ja nu lär du väl dra igång igen om ni ska hinna . Hoppas att allt går bra o att kolvarna är fina .
Lycka till
Mvh Janken
- Om du inte förstår vitsen med ABS och airbag så lär nog ingen här kunna förklara det för dig heller.
Rätt impad av att du lyckats logga in på ett forum och komponera flera sammanhängande meningar faktiskt. /rcy "Opinions are like assholes. Everybody's got one and everyone thinks everyone else's stinks"
Av 3 grenrörsbultar som hittills är loss har "bara" 1 gått av, och den var inte helt inskruvad när vi började. Insuget verkar draget med 3metersskaft men lossnar med "lite" våld. Motorn har varit öppnad tidigare, nu är frågan vilka överraskningar som kommer. :S
Jag vill att du hittar de där mössen som ätit upp din effekt/kompression, de små luriga jeflarna ska få betala! =P Men önskar dig god lycka, och att det bara kliver uppåt härifrån