Jag var i roskilde på "viking run" mycket nice träff.. Danskarna vet hur amerikanska bilar ska se ut såg denna impala 65 (ej min bild) men iallafall.. skulle gärna vilja ha en sånthär luftrenare..
hur ball kärra som helst. Dom luftrenarna var ju sjukt cleana! Kom förbi Bernstorps träffarna på fredagar när kärran e klar så man får se den! Hälsningar från Malmö
hur ball kärra som helst. Dom luftrenarna var ju sjukt cleana! Kom förbi Bernstorps träffarna på fredagar när kärran e klar så man får se den! Hälsningar från Malmö
Tack som fan aa men det blir inga träffar iår.. luftrenarna är nog fan hemmabygge men man får väl försöka sig på det när man har tid ha d
Det har inte hänt så mycket med camaron på ett tag.. jag har varit o köpt en 350 motor som jag tänkte fixa till.. bilder o mer info kommer när jag orkar..
så länge vet jag iallafall att det kan bli en 357a alltså en 350 som är borrad 0,40. väntar just nu på motorn ska komma tillbaka från borr ha d
Hallå allehopa ! har faktiskt fått gjort en hel del.. numera är där broms på åket.. det fick jag hjälp av svärfar.. han är duktig mekaniker. har också satt dit hastighetswire, ratten sitter ordentligt nu, även kylare med fläkt. håller på o trixa till skärmar o all annan plåt som ska sitta bra. olje kontakterna är bytta (dumt jag inte gjorde det när motorn var ur) jaja
kommer att köra en eller 2 säsong med den skit lacken där är på nu.. har stått i snart 4 år så det är väl dags att få ut lite valuta för pengarna.. bilen står i 133k i inköp sen har jag tappat räkningen vad renoveringen har kostat. men kan lätt garantera att det är långt över 100k i nya delar o skit.. jaja blir bra.. hoppas jag..
slänger upp en bunke bilder som det ser ut just nu.. till o med min hund sitter o väntar på bilen ska bli färdig