Började med att montera dit fjäderbenstaget i motorrummet, Ser väll lite halv taskig ut i motorn just nu Men mer puts kommer att dyka upp och mer godis i motorn
Tästade även dra dit breddningen där bak, Blir riktigt brett Och även sjukt mycket jobb, Men det kommer bli riktgit snyggt!
Blir till att sätta kapen i orginal baskärmen inom kort och börja svetsa ut en plåt på 5cm så det kommer fint med breddningplåten!
Tästade även fronten, Blir riktgit stiligt!
Grr
Tästade för skojj skull dra dit min trasiga ic^^ Blev nice
Såhär såg det ut där bak när jag börja, Skall riva ut allt krafs som har med ljud att göra! Blir väll någon typ av halvbir där bak för fäste för 4punktsbälte m.m
Man blir lite chockad när man slänger på 50mm breddningen först o ser vad långt in fälgen är, gött att passformen såg bra ut med, det har man ju lärt sig att det spar man både tid o pengar på
vad ska du göra med ljudet nu då? de ser grymt ut nästan lite avis haha
Jag skall i första hand vänta med ljudet, Det är inte det viktigaste i nuläget Men det blir väll till att bygga något snyggt och diskret där bak sen igen!
_Fredrik: Tack så mycket, Kul att höra!
Händer tyvärr inte så mycket här just nu, Letar efter någon billig bruksbil sedan blir det till att ställa av nissen och ge järnet på bygget!
Väntar också på lönen som kommer i slutet på Augusti! Funderar på att beställa ny huv, vinge och breddade framskärmar och lite annat!