Så nu var det dags för en liten update, Bilen är avställd så nu skall det börja byggas för fullt! Har börjat med att ta bort lite orginal gresj inför det nya
Orginal framspoliern åkte av!
Borta, Skönt att slippa den
Sedan åkte framskärmarna av med, Skall inom kort beställa hem 25mm breddade framskärmar!
Där var skärmna borta!
Sedan försvann bakspoliern efter en del jobb^^
Massa skärp, Huven är borta med! Ny kommer inom kort
Ser bra ut som vanligt när jag tittar in, kanske borde göra en projekt tråd jag med men jag är för lat Btw, komp testade min motor förra veckan, fick som resultat: 10,10,10,3,5 bar,hm... nyss fått ihop bilen men men, bara riva isär skiten igen, 4e kolven är tok skrot ^^, samt vev lager på 1an, så blir total renovering för mig nu med förhoppningsvis smidd botten och ett X antal kusar till Det lutar mot ett par pauter stakar, ÖD wiseco kolvar, coatade lager, evo 3 spridare m.m skulle tro jag landar på 300 iaf men hoppas på mer
// Aron
Senast redigerat av Aronsson_Kil (12 augusti 2009)
Ser bra ut som vanligt när jag tittar in, kanske borde göra en projekt tråd jag med men jag är för lat Btw, komp testade min motor förra veckan, fick som resultat: 10,10,10,3,5 bar,hm... nyss fått ihop bilen men men, bara riva isär skiten igen, 4e kolven är tok skrot ^^, samt vev lager på 1an, så blir total renovering för mig nu med förhoppningsvis smidd botten och ett X antal kusar till Det lutar mot ett par sten parter stakar, ÖD wiseco kolvar, coatade lager, evo 3 spridare m.m skulle tro jag landar på 300 iaf men hoppas på mer
Ser bra ut som vanligt när jag tittar in, kanske borde göra en projekt tråd jag med men jag är för lat Btw, komp testade min motor förra veckan, fick som resultat: 10,10,10,3,5 bar,hm... nyss fått ihop bilen men men, bara riva isär skiten igen, 4e kolven är tok skrot ^^, samt vev lager på 1an, så blir total renovering för mig nu med förhoppningsvis smidd botten och ett X antal kusar till Det lutar mot ett par sten parter stakar, ÖD wiseco kolvar, coatade lager, evo 3 spridare m.m skulle tro jag landar på 300 iaf men hoppas på mer
// Aron
Thx man! Jasså, Jo det låter ju riktigt trevligt!
Ja det gör det Dock... fyller 18 26e oktober och ska ha körkort senast 2 veckor efter det så får bli att skynda sig lite
Törligt är dock att den inte gått mer än 100 mil sedan jag hade isär allt
// Aron
Thx man! Jasså, Jo det låter ju riktigt trevligt!
Ja det gör det Dock... fyller 18 26e oktober och ska ha körkort senast 2 veckor efter det så får bli att skynda sig lite
Törligt är dock att den inte gått mer än 100 mil sedan jag hade isär allt
Jasså, Jo det är ju det Mjo det är seegt, Vågar inte trimma min direkt..
Kommer väll säkert rasa direkt, Men får se vad som händer med motorn
Nu börjar det roliga... Fan va gött att du fick tag i en bruksbil och kunde börja med bodykitet! Kommer bli så jävla nice, även om det är en del jobb Men du har ju som sagt hela vintern på dig så Väntar spänt på nästa update, lycka till nu!
Gött! Tear the maddafakka down, go nuts jimmi! kommer bli så grymt läcker när du blir klar med allt!
haha yeah! Thx man!
Nu är dom nya 25mm breddningskärmarna äntligen beställda!
Till helgen så blir det full fart, Har köpt glasfiber väv, polyster och ltie gott så skall börja dra ditt breddningsskärmarna där bak och få dit bakspoilern med
Måste få hem framskärmarna innan man kan ge sig på fronten och sidokjolarna!