3604
Sök

Din projekttråd är ännu inte aktiverad som ett projekt på din sida.

Skapa nytt projekt av denna tråd
1 702 Inlägg
3 augusti 2009
Din bil sitter ju ihop iaf. efter lack kommer det ta mig minst 2 veckor att hitta alla delar typ.

Tack till C_Lazer, C Sutt, Robertfab, Peter_Eriksson och alla andra.
Tommy Out.

Jlmmy
12 augusti 2009
Trådstartare
Så nu var det dags för en liten update, Bilen är avställd så nu skall det börja byggas för fullt!
Har börjat med att ta bort lite orginal gresj inför det nya wink

Orginal framspoliern åkte av!

https://www1.garaget.org/gallery/archive/59197/735717_q6vnfn.jpg

Borta, Skönt att slippa den wink

https://www1.garaget.org/gallery/archive/59197/735718_w1j8pj.jpg

Sedan åkte framskärmarna av med, Skall inom kort beställa hem 25mm breddade framskärmar!

https://www1.garaget.org/gallery/archive/59197/735719_rv5hjf.jpg

Där var skärmna borta!

https://www1.garaget.org/gallery/archive/59197/735721_mcwlsv.jpg

Sedan försvann bakspoliern efter en del jobb^^

https://www1.garaget.org/gallery/archive/59197/735722_zn362b.jpg

Massa skärp, Huven är borta med!
Ny kommer inom kort smile

https://www1.garaget.org/gallery/archive/59197/735723_2w826c.jpg

Så står den nu, Update kommer inom kort igen!

https://www1.garaget.org/gallery/archive/59197/735724_hqxjvn.jpg

mvh
Senast redigerat av Jlmmy (12 augusti 2009)

90 Inlägg
12 augusti 2009
de kommer bli sjukt najs sen wink

653 Inlägg
12 augusti 2009
Ser bra ut som vanligt när jag tittar in, kanske borde göra en projekt tråd jag med men jag är för lat big_smile Btw, komp testade min motor förra veckan, fick som resultat: 10,10,10,3,5 bar,hm... nyss fått ihop bilen men men, bara riva isär skiten igen, 4e kolven är tok skrot ^^, samt vev lager på 1an, så blir total renovering för mig nu med förhoppningsvis smidd botten och ett X antal kusar till smile
Det lutar mot ett par pauter stakar, ÖD wiseco kolvar, coatade lager, evo 3 spridare m.m smile skulle tro jag landar på 300 iaf men hoppas på mer smile

// Aron
Senast redigerat av Aronsson_Kil (12 augusti 2009)

Jlmmy
12 augusti 2009
Trådstartare
Aronsson_Kil skrev:
Ser bra ut som vanligt när jag tittar in, kanske borde göra en projekt tråd jag med men jag är för lat big_smile Btw, komp testade min motor förra veckan, fick som resultat: 10,10,10,3,5 bar,hm... nyss fått ihop bilen men men, bara riva isär skiten igen, 4e kolven är tok skrot ^^, samt vev lager på 1an, så blir total renovering för mig nu med förhoppningsvis smidd botten och ett X antal kusar till smile
Det lutar mot ett par sten parter stakar, ÖD wiseco kolvar, coatade lager, evo 3 spridare m.m smile skulle tro jag landar på 300 iaf men hoppas på mer smile

// Aron

Thx man! smile
Jasså, Jo det låter ju riktigt trevligt! wink

653 Inlägg
12 augusti 2009
Jlmmy skrev:
Aronsson_Kil skrev:
Det lutar mot ett par sten parter stakar, ÖD wiseco kolvar, coatade lager, evo 3 spridare m.m smile skulle tro jag landar på 300 iaf men hoppas på mer smile

// Aron

Thx man! smile

Ja det gör det smile Dock... fyller 18 26e oktober och ska ha körkort senast 2 veckor efter det så får bli att skynda sig lite wink

Törligt är dock att den inte gått mer än 100 mil sedan jag hade isär allt hmm

Jlmmy
12 augusti 2009
Trådstartare
Aronsson_Kil skrev:
Jlmmy skrev:
Aronsson_Kil skrev:

// Aron

Thx man! smile

Ja det gör det smile Dock... fyller 18 26e oktober och ska ha körkort senast 2 veckor efter det så får bli att skynda sig lite wink

Jasså, Jo det är ju det smile
Mjo det är seegt, Vågar inte trimma min direkt..

Kommer väll säkert rasa direkt, Men får se vad som händer med motorn smile

653 Inlägg
12 augusti 2009
Jlmmy skrev:
Aronsson_Kil skrev:
Jlmmy skrev:

Thx man! smile

Ärsh då smile Kommer dock köra på relativt lågt ladd innan jag får nått hum om hur fan bilen beter sig smile

Jlmmy
12 augusti 2009
Trådstartare
Aronsson_Kil skrev:
Jlmmy skrev:
Aronsson_Kil skrev:

Ärsh då smile Kommer dock köra på relativt lågt ladd innan jag får nått hum om hur fan bilen beter sig smile

Skrev lite galet, Menade att min komme rasa^^ Om jag börjar trixa med motorn! hehe smile

653 Inlägg
12 augusti 2009
Jlmmy skrev:
Aronsson_Kil skrev:
Jlmmy skrev:

Skrev lite galet, Menade att min komme rasa^^ Om jag börjar trixa med motorn! hehe smile

Haha jag fattade big_smile Full rulle i garaget ser jag smile

Även funderat på att lacka motorblock och topp i nån frän färg, typ mint grön eller nått sånt cool

Jlmmy
12 augusti 2009
Trådstartare
Aronsson_Kil skrev:
Jlmmy skrev:
Aronsson_Kil skrev:

Även funderat på att lacka motorblock och topp i nån frän färg, typ mint grön eller nått sånt cool

haha! xD

Jaha, jo det vore riktigt nice!
Vill se ett projekt snart wink

653 Inlägg
12 augusti 2009
Jlmmy skrev:
Aronsson_Kil skrev:
Jlmmy skrev:

haha! xD

Jaha, jo det vore riktigt nice!
Vill se ett projekt snart wink

Haha jag med, updaterar du åt mig så gör jag en nu haha big_smile

448 Inlägg
12 augusti 2009
kommer snart ner med min o kollar till dig wink

2 788 Inlägg
13 augusti 2009
Nu börjar det roliga...wink Fan va gött att du fick tag i en bruksbil och kunde börja med bodykitet! big_smile Kommer bli så jävla nice, även om det är en del jobb tongue Men du har ju som sagt hela vintern på dig så wink Väntar spänt på nästa update, lycka till nu! big_smile

Jlmmy
13 augusti 2009
Trådstartare
turbo_karlsson skrev:
kommer snart ner med min o kollar till dig wink

Ja det hoppas ja du gör wink

_Fredrik: Thx man!

63 Inlägg
15 augusti 2009
Gött! Tear the maddafakka down, go nuts jimmi! kommer bli så grymt läcker när du blir klar med allt!

Jlmmy
17 augusti 2009
Trådstartare
Ration_0607 skrev:
Gött! Tear the maddafakka down, go nuts jimmi! kommer bli så grymt läcker när du blir klar med allt!

haha yeah! big_smile
Thx man!

Nu är dom nya 25mm breddningskärmarna äntligen beställda! smile

http://img9.imageshack.us/img9/1463/jhg20087681.jpg

Till helgen så blir det full fart, Har köpt glasfiber väv, polyster och ltie gott så skall börja dra ditt breddningsskärmarna där bak och få dit bakspoilern med smile

Måste få hem framskärmarna innan man kan ge sig på fronten och sidokjolarna! smile

mvh

62 Inlägg
17 augusti 2009
Gött att du äntligen fick beställt dom, Se nu till att jobba på wink
Deadline till Elmia haha big_smile

Toyota Supra "Twinturbo" <3

63 Inlägg
18 augusti 2009
I den här farten så tror jag inte det är några probs alls smile good luck med bygget mannen

Low is a Lifestyle!
110 Inlägg
18 augusti 2009
härligt projekt:) kommer bli riktigt snygg med dem nya skärmarna...big_smile

Sök