1758
Sök

golf 1 turbo diesel -83 "Tyskstuk" (Bilen såld LÅS TRÅDEN)

hbxservice.com
1 471 Inlägg
28 januari 2011
Trådstartare
byggisboy skrev:
Har inte läst igenom hela tråden, men ska du lackera bilen själv? Vart köper du färg och vad för typ av lack ska du köra med?

roligt med nytt folk i tråden smile jag ska försöka mej på att lacka den själv , lacken jag aävänder är en riktig 2komponents billack som jag köper på mikaels bil och lackcenter sen vart dom beställer den de vet jag inte, en saablack är det jag ska ha i alla fall wink

god gave us turbo lag to give the v8 suckers a slight chanse

503 Inlägg
28 januari 2011
när kommer bilder på lacken ? ´big_smile

att köra polisbil är som att ha analsex med sin bästa kompis det är säkert skönt men man gör det bara inte

hbxservice.com
1 471 Inlägg
28 januari 2011
Trådstartare
Exez skrev:
när kommer bilder på lacken ? ´big_smile

när jag har hämntat den wink hämnter den först när ja e färdig för att lacka wink

503 Inlägg
28 januari 2011
okej vart är den då yikes

att köra polisbil är som att ha analsex med sin bästa kompis det är säkert skönt men man gör det bara inte

865 Inlägg
28 januari 2011
har du skaffa nån bagage lucka? annars ska jag ha en helt rostfri liggandes plus massa annat till golfar

70 Inlägg
28 januari 2011
saablover_1 skrev:
byggisboy skrev:
Har inte läst igenom hela tråden, men ska du lackera bilen själv? Vart köper du färg och vad för typ av lack ska du köra med?

roligt med nytt folk i tråden smile jag ska försöka mej på att lacka den själv , lacken jag aävänder är en riktig 2komponents billack som jag köper på mikaels bil och lackcenter sen vart dom beställer den de vet jag inte, en saablack är det jag ska ha i alla fall wink

Okej! Kul med folk som försöker själva! lycka till! smile Ska försöka läsa igenom hela tråden någon gång om jag får tid, verkar vara ett intressant projekt! big_smile

hbxservice.com
1 471 Inlägg
28 januari 2011
Trådstartare
no_fake skrev:
har du skaffa nån bagage lucka? annars ska jag ha en helt rostfri liggandes plus massa annat till golfar

har en bättre lucka liggande som jag köpte från lappland förra året wink va har du annars för roligt då?

hbxservice.com
1 471 Inlägg
28 januari 2011
Trådstartare
byggisboy skrev:
saablover_1 skrev:
byggisboy skrev:

Okej! Kul med folk som försöker själva! lycka till! smile Ska försöka läsa igenom hela tråden någon gång om jag får tid, verkar vara ett intressant projekt! big_smile

tycker jag absolut du ska göra wink

hbxservice.com
1 471 Inlägg
28 januari 2011
Trådstartare
Exez skrev:
okej vart är den då yikes

på lacken i töcksfors wink

1 200 Inlägg
28 januari 2011
Imorgon ska jag skruva av två plåtbitar och skicka till dig wink

hbxservice.com
1 471 Inlägg
28 januari 2011
Trådstartare
Stackarn skrev:
Imorgon ska jag skruva av två plåtbitar och skicka till dig wink

låter super de ! tack så mycket wink

865 Inlägg
28 januari 2011
saablover_1 skrev:
no_fake skrev:

har en bättre lucka liggande som jag köpte från lappland förra året wink va har du annars för roligt då?

har 2st kompletta golfar i kartonger bara pma om det e nått du behöver:)

hbxservice.com
1 471 Inlägg
28 januari 2011
Trådstartare
no_fake skrev:
saablover_1 skrev:
no_fake skrev:

diesel bensin ? wink bra att veta vart de finns delar! smile

865 Inlägg
28 januari 2011
saablover_1 skrev:
no_fake skrev:
saablover_1 skrev:

diesel bensin ? wink bra att veta vart de finns delar! smile

en diesel och en bensin men motorn och lådan finns inte kvar på dieseln

70 Inlägg
28 januari 2011
ojoj nu har jag läst igenom hela tråden! Ser ut att vara mycket jobb nerlagt på bilen! Måste kännas riktigt kul nu när den snart är ute på vägarna och rullar igen! och fin kommer den vara!

hbxservice.com
1 471 Inlägg
28 januari 2011
Trådstartare
byggisboy skrev:
ojoj nu har jag läst igenom hela tråden! Ser ut att vara mycket jobb nerlagt på bilen! Måste kännas riktigt kul nu när den snart är ute på vägarna och rullar igen! och fin kommer den vara!

stackare att läsa 33 sidor på en gång wink haha nej då... ja ja hoppas de ska bli bra i slutändan wink ska va klar te elmia är det tänkt:)

70 Inlägg
28 januari 2011
saablover_1 skrev:
byggisboy skrev:

stackare att läsa 33 sidor på en gång wink haha nej då... ja ja hoppas de ska bli bra i slutändan wink ska va klar te elmia är det tänkt:)

Det var 33 roliga sidor! jaså, tänkte du köra den upp till elmia? isåfall kanske man kan få se den i irl då!

hbxservice.com
1 471 Inlägg
28 januari 2011
Trådstartare
byggisboy skrev:
saablover_1 skrev:
byggisboy skrev:

Det var 33 roliga sidor! jaså, tänkte du köra den upp till elmia? isåfall kanske man kan få se den i irl då!

nej inte upp till elmia men ner hade ja tänkt wink de kan du ju göra i sådana fall vettu, har även tänkt åka till BR

70 Inlägg
28 januari 2011
saablover_1 skrev:
byggisboy skrev:
saablover_1 skrev:

nej inte upp till elmia men ner hade ja tänkt wink de kan du ju göra i sådana fall vettu, har även tänkt åka till BR

Okej! smile Har för mig att jag tyckte jag såg en bild på en biltema färgspruta i ditt projekt, ska du lacka bilen med den? Isådall har du tänkt byta munstycke?

hbxservice.com
1 471 Inlägg
28 januari 2011
Trådstartare
byggisboy skrev:
saablover_1 skrev:
byggisboy skrev:

Okej! smile Har för mig att jag tyckte jag såg en bild på en biltema färgspruta i ditt projekt, ska du lacka bilen med den? Isådall har du tänkt byta munstycke?

stämmer bra de att den är från biltema, hade tänkt bruka det som sitter men man kanske ska byta??

Sök