Ja du har å göra om du ska slipa ner hela bilen, ev epoxygrunda där det behövs, spackla allt, slipgrunda, slipa det och hinna lacka allt innan elmia!! Hoppas du hinner med allt och att du får ut bilen lagomt nu i det fina vår vädret! Lite avis på att "bara" ha lacken kvar innan man kan köra!! Du får skämma bort oss med lite bilder under processens gång!
Mvh Tommy
En del tror på gud, jag tror att jag ska ta en öl till....
ja att göra finns det gott om jagtonar den när ändå rutorna är ur, tycker jainte de blir vra så e de bara att ta bort då de e klisterfri toningsfilm blir ju ljud i hela skuffen så känns inte så roligt att få inbrott
god gave us turbo lag to give the v8 suckers a slight chanse
ja nu va de ett tag sen man uppdaterade här, har inte hänt något med golfen då folkracebilen behövde pysslas om men idag slängde ja på fälgarna och drog ner coilsen och testkörde den lite gick riktigt bra till en början, sen vred jag lite på dieselpumpen å jeeeeehuuu va den går nu ändå laddas det bara 0,6bar än så länge spinner lös vid gaspådrag på både 1a och andra växel
dock så får jag inte upp laddet något har skruvat på skruven på WGn båge max in och max ut den laddar inte mer ändå... är det så att den externa inte orkar med mer?? eller hur funkar detta ? har bara kört med interna förut...
dock så får jag inte upp laddet något har skruvat på skruven på WGn båge max in och max ut den laddar inte mer ändå... är det så att den externa inte orkar med mer?? eller hur funkar detta ? har bara kört med interna förut...
polaren har GTD också, som vi ska höjja laddet på, har har två slangar på sin klocka, en grov och en mindre, den lilla gjorde ingen nytta, men den grova ökade laddet till 1bar nr vi ryckte den, tänkte pysa den då det inte är ngn ställbar WG på hans..