3499
Sök

Utväxlingsnumret

19 Inlägg
18 mars 2009
Trådstartare
Hej, har skruvat ur klumpen på bmwn för ska byta den men hittar inte utväxlingsnumret?`Hittar en massa nummer på klumpen men ingen utväxling så tänkte höra lite mer vart det numret sitter?

www.bimmerpower.org
3 995 Inlägg
18 mars 2009
På din rubrik, skriv: Utväxlingsnumret på BMW E36, det låter bättre och den blir inte stängd på grund av dåligt rubrik. wink
Har du kollat på BMW sajt (www.autopower.se) forum 3 serien,
Om du vill blir medlem, (alltid bra när man har BMW) det är bara att ställa din fråga så får du svar.
Senast redigerat av alain (18 mars 2009)

varje beröring av bromspedalen är första tecken av rädsla!!!
För BMW entusiaster www.bimmerpower.org

19 Inlägg
18 mars 2009
Trådstartare
alain skrev:
På din rubrik, skriv: Utväxlingsnumret på BMW E36, det låter bättre och den blir inte stängd på grund av dåligt rubrik. wink
Har du kollat på BMW sajt (www.autopower.se) forum 3 serien,
Om du vill blir medlem, (alltid bra när man har BMW) det är bara att ställa din fråga så får du svar.

Jaa jag fick tips om den sidan men hittade inget i forumet men antar att jag kan bli medlem å lägga en tråd smile men har så dåligt med tid jämt det är bara det:/  men ska ringa till nån bmwverkstad imorn å se vad dom säger:smile

1 758 Inlägg
18 mars 2009
Har du skruvat ur klumpen är det ju bara att räkna kugg!

19 Inlägg
18 mars 2009
Trådstartare
schnauz skrev:
Har du skruvat ur klumpen är det ju bara att räkna kugg!

haha det är itne så lätt, finns inte mkt till kugg kvar i den där klumpen xD

1 353 Inlägg
19 mars 2009
skriv in chassinummret på den här sidan, och gå sedan in under Rear Axle - Rear Axle Drive, tryck sedan på bilden utav bakaxeln som kommer upp under där då, sen så står det massa specifikationer, bland annat vilken utväxling bilen lämnade fabriken med smile

Oops, vore bra om jag ger sidan också smile

http://www.realoem.com/bmw/select.do
Senast redigerat av Batta (19 mars 2009)

There's no replacement for displacement

19 Inlägg
19 mars 2009
Trådstartare
Batta skrev:
skriv in chassinummret på den här sidan, och gå sedan in under Rear Axle - Rear Axle Drive, tryck sedan på bilden utav bakaxeln som kommer upp under där då, sen så står det massa specifikationer, bland annat vilken utväxling bilen lämnade fabriken med smile

Tack så mycket, har löst problemet redan men det var ett jättebra tips, kan komma till nytta i framtiden big_smile Tack för svaren!

1 353 Inlägg
19 mars 2009
cw skrev:
Batta skrev:

Tack så mycket, har löst problemet redan men det var ett jättebra tips, kan komma till nytta i framtiden big_smile Tack för svaren!

Ställer upp för BMW Fränder ju wink

Det är en grymt bra sida! (=

There's no replacement for displacement

Sök