Dock fick jag bara en suddig bild på spjällhuset tyvärr, så den lägger jag inte upp... Men allt är monterat och funkar bra., Bytte även termostat , men jag vette fan om den funkar så jätte bra den heller haha
fan va förbannad man är!!!! beställde för 2 veckor sedan ett komplet JT kit utan katt och med bara en ljuddämpare. Efter 1,5 vecka ringer ja till leverantören och frågar vad som hänt. fick då medelandet att de var på väg till mig då. HÄRLIGT tänkte jag, fick sedan ett mail med 2 kollid. FÅr dagen efter ett sms om att jag har paket att hämta hos posten i akalla.
Kommer dit idag för att hämta paketen, men då säger post bruder att jag borde ha fått 2 sms för de e 2 kollid. så ja fick betala hela beloppet för ena paketet lr låta bli att hämta det. betalade då hela beloppet och får ETT paket med mig hem.
I paketet låg EN ljuddämpare. kul att jag har betalat nära 6k för en ljuddämpare slår du upp det andra kollid nummret på postens hemsida och ser att den ligger på ett annat ställe(kista). Båda paketena skulle till akalla. Åker till kista för att hämta resten av avgassystemet. MEN då e de någon som har skickat tillbaka paketet till segeltorp. PÅ ANDRA SIDAN STOCKHOLM!!!!! Då säger post snubben att paketet har åkt fram och tillbaka mellan kista o segeltorp i 2 dagar. De hade tydligen plats bris i kista (på natten) då paketet skickat tillbaka vargedag. HUR I HELVETE KAN POSTEN HA PLATS BRIST PÅ NATTEN OCH INTE PÅ DAGEN?
så nu har jag tjafsat mig till att dem ska köra hem paket till mig på måndag. får se om de blir rätt???