japp då har man kört med fiktionsdäck för första gången. och ha kan säga det att de e fan sista gången också. lagom till snö kaoset var man tvungen att ta bil till en jobb intervju. och däcken som jag fick med när jag köpte var helt värdelösa ABS fick gå in vid varje stopp och rö ljus. not cool men har nnu fått hem JT sakerna å sitter o funderar på vart man kan montera detta, får ju inte mecka i garaget längre
De där med att abs:en har fått gå i låter väldigt normalt för dagens väder Kvittar nog om man har dubb eller ej, för det har varit ganska halt idag i hela stan
Fan vad gött det ser ut, tråkigt dock med frakten... men kom till slut Skojjigt, är 15år nu och fått min första bil, en volvo 740 som jag ska hålla på med Har läst igenom hela tråden tog väll 2-3 timmar skulle jag tro, man märker vilka framsteg ni har gjort under tiden ni hållt på Lycka till i fortsättningen!
Fan vad gött det ser ut, tråkigt dock med frakten... men kom till slut Skojjigt, är 15år nu och fått min första bil, en volvo 740 som jag ska hålla på med Har läst igenom hela tråden tog väll 2-3 timmar skulle jag tro, man märker vilka framsteg ni har gjort under tiden ni hållt på Lycka till i fortsättningen!
man tackar och bugar strongt av dig att läsa hela tråden. lycka till med din bil också både ja o patrik var 15 vid våra inköp av bil bara att kämpa på du med.