ETTH: Tackar! Det är på G. Inte så fasligt mycket kvar!

Har lite extrabilder, men jag får inte över dom för kablen är hos mamma xD
Saab_Robin: Tackar!!

Blir riktigt skysst!

Tack! Vi får fixa din bil snart
Dratsab: TACK! Vi får ta o mecka nån dag!

Ja, bättre att det blir bra gjort nu, än slarvigt men allt funkar ett tag bara, men jag har varit i garaget hela nätter nu så skiten ska bli klar hehe, vilket är också sjukt osmart.
jerkan_saab: Sånt som gör att man vill fortsätta lägga upp bilder osv här!!

T gör otroligt mycket, men saabs motorer är inte helt döda även fast de är sugisar, min kompis med hans s70 GLT dvs 2.5l rak 5 på 170hk o 220nm drar jag nästan lika med den vita saaben på 2.3l rak 4 på 150hk o 215nm där hälften är döda

A50 eller aero direkt

Nu har det tyvärr gått så långt med stressen så jag vet själv inte varför jag stressar o hur jag själv kan hjälpa mig ur det trotts alla vänner o familj som försöker så gott det går o hjälpa mig
Euroman: Precis!

Den finns ju kvar endå, även fast den kanske kommer bli klar precis innan sommaren, men bättre det än att jag får beståndiga men för livet liksom
Fyfan va jobbigt med din mamma, det är verkligen inget jag vill heller. Som min arbetskompis sa, säg NEJ till allt, men tacka ALLTID JA till hjälp, och det är det sista som är det svåra, att tacka ja till hjälp för alla som stressar livet ur sig.
Rallyhalle: Tackar!

Ja det var mycket fräsht! Precis, Hammarlack på sprayburk, svart med hammer effekt, men den är allt annat än mörksvart som korken visade dock, så de måste vara felblandat, men men skit samma, blev rätt snyggt endå
CarpeDiem: Tackar!
TurboNewbi: hahah

Mer bilder kommer, bara jag kommer ihåg o ta med mig kabeln till kameran, minnet har verkligen förstörts av stressen tyvärr...
pontusakerlund: Lackade inredningen?

Jag har bara bytt sätena mellan vanliga skinnstolar o pilotstolarna

Det blir en enorm skillnad i komforten

Ja, det är något man måste uppleva, o ha pilotstolar!!
jonnielahti: Tack!

Snart ska den i, lite småfix kvar.
Yesss, så det kommer bilder antagligen imorgon

Beror på minnet... Det som jag iaf gjorde i fredags var o lacka nästan alla saker till motorn, så som främre motorfäste och lite annat som jag inte kommer ihåg vad det är xD Sen monterade jag det svartlackade insuget med tillhörande elhärva från gamla motorn. Samt monterade de nya grenrörsbultarna och grenröret

Remspennaren osv är monterat, samt bakre motorfästet samt generator/servopumps fästet är monterat. Det som återstår som måste fixas innan motorn kan stoppas i är övre motorfästet som ska bytas till PF bussningar, samt lackas svart. Sen ska kopplingen på samt lådan monteras på motorn. Därefter ska lådan få sin PF bussning, sen ska motorn ner i bilen
Mvh Patrik