Inför: Vingåkraträffen (Realcar och Garaget). 23 maj i Vingåker

Tokken Team dBakuten
19 maj 2009 · 3 453 Inlägg

Skyracer skrev:
jag och en lättklädd kvinnlig co-pilot tvättar nog bilen framåt 1100. smile


Håkan

Lättklädd? Va kommer det bli så varmt på lördag?

Fan va schysst.. då kanske man ska
ta på sig skinnkepsen å lädersuspensoaren då! wink

Tycker hon får följa med även om hon är varmt klädd..  wink tongue

Senast redigerat av Tokken (19 maj 2009)

dBAkuten
Billjudsveteran sedan 1989
TEAM dBAkuten
PROJEKTTRÅD!
Hua100
19 maj 2009 · 267 Inlägg

Anmäld & antagen !  Ska bli kul :-)

Volkswagen Passat 2,0 TDI 4M "Vaffelwagen" (2010)
Dodge Charger R/T "2 X Hemi v8" (2007)
mYGeL
19 maj 2009 · 1 338 Inlägg

Anmäld o antagen med Seaten=)
Syns där!

Seat Leon Cupra-08 AWD Konverterad 500hp+
Missa ej Projekttråd för Seaten!
http://www.seatcupra.net/forums/showthr … mp;page=30
MDS, VTech Tuning, Pirelli - Power Is Nothing Without Controll, JE-Design
Seat Leon CUPRA "AWD Konverterad mYGeL Edt" (2008)
chrizz Administratör
19 maj 2009 · 11 783 Inlägg

Vi kommer inte att skicka ut något till de som inte är antagna, men jag kan säga nu att ni som anmält er för längesen (senast idag kl 12:00) men inte fått någon slags bekräftelse, varken över mail eller SMS, så är det med stor sannolikhet så att ni inte är "antagna". Ni får mer än gärna dyka upp ändå dock, men ni får parkera på besöksparkeringen.

Ang. besked ifall anmälan kommit fram så är det 100% säkert att anmälan är mottagen ifall ni fick upp ett enkelt textmeddelande "Tack för din anmälan" (t.ex.) efter att ni tryckt på "Skicka" i formuläret..

Anmälning kan fortfarande göras, men det börjar bli ont om platser kvar...

Mvh

PS. Snälla, skicka inga PM om "Varför kom jag inte med?", "Kom jag med?" osv. Det har kommit in väldigt många anmälningar i år och vi har fått neka många. Det finns ingen möjlighet för oss att ge personlig respons till alla. Men ni är som sagt alla välkomna att besöka träffen ändå!

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
Newman mickenyman.se
19 maj 2009 · 687 Inlägg

ska bli en väldigt rolig träff smile

Volkswagen Passat tdi 3c "Bestparts.se" (2007)
Honda Crx (1990)
Ford 34 "Nyman Racing" (2014)
Skyracer Skyracer
19 maj 2009 · 917 Inlägg

Tokken skrev:

Skyracer skrev:
jag och en lättklädd kvinnlig co-pilot tvättar nog bilen framåt 1100. smile


Håkan

Lättklädd? Va kommer det bli så varmt på lördag?

Fan va schysst.. då kanske man ska
ta på sig skinnkepsen å lädersuspensoaren då! wink

Tycker hon får följa med även om hon är varmt klädd..  wink tongue

Hahaha, ja alltså det var kanske lite fel formulerat, vad jag menar lite på skoj är att vi är lättklädda när vi tvättar bilen... wink

Och hoppas det blir plusgrader iallafall, men ja hon får följa med även om hon är varmt klädd! big_smile

Mvh
Håkan - på skämthumör idag

http://www.untz.tv
www.skyline.se // www.skyracer.se // www.djskyracer.se
Mekonomen Värmdö
Sponsorer 2012: Superior Imports | RaidoPower | J-Spec | PBZ | TWS | Mekonomen | Samglas Värmdö
Toyota GR86 (2022)
Toyota AE86 Sprinter Trueno "GT Apex - Panda - Initial D" (1986)
Runsten
19 maj 2009 · 4 Inlägg

chrizz skrev:
Vi kommer inte att skicka ut något till de som inte är antagna, men jag kan säga nu att ni som anmält er för längesen (senast idag kl 12:00) men inte fått någon slags bekräftelse, varken över mail eller SMS, så är det med stor sannolikhet så att ni inte är "antagna". Ni får mer än gärna dyka upp ändå dock, men ni får parkera på besöksparkeringen.

Tack för svaret.
Återkommer nästa år!

/Simon

Projekt vsperformance RS
Hk: 240 Nm: 347
Peak 1.38bar
DalbäckRacing|Pioneer|DLS|
mr_stacy medlem i GBrt
19 maj 2009 · 43 Inlägg

då fick man reda på att man kom me bland dom 200 lyckliga smile ses där

riktiga män bränner gummi
Piratstikin 2015 Dbakuten.
19 maj 2009 · 5 092 Inlägg

fick bekräftelse både via mail och i dag fick jag sms med samma bekräftelse haha. såg nummret +100 och tänkte vad tusan det var för nummer hehe tongue

får igentligen inte tvätta bilen på 2 veckor pga lack försegling men det ska nog lösa sig ändå smile

WeDo
19 maj 2009 · 3 390 Inlägg

Dark_Angel skrev:
fick bekräftelse både via mail och i dag fick jag sms med samma bekräftelse haha. såg nummret +100 och tänkte vad tusan det var för nummer hehe tongue

får igentligen inte tvätta bilen på 2 veckor pga lack försegling men det ska nog lösa sig ändå smile

Att lacken löser sig menar du ? Det tror jag inte av en vanlig tvätt wink  ( vet, jag är skoj )

Senast redigerat av WeDo (19 maj 2009)

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
_JoMpA_
19 maj 2009 · 65 Inlägg

Anmäld & antagen, ses där mina vänner! smile

timnordlof
19 maj 2009 · 798 Inlägg

De som behöver ha el (till bilstereo) under dagen behöver anmäla detta till mig INNAN träffen. Och INTE via PM här på Garaget...

tim@realcar.se eller 0151-511880.

Piratstikin 2015 Dbakuten.
19 maj 2009 · 5 092 Inlägg

WeDo skrev:

Dark_Angel skrev:
fick bekräftelse både via mail och i dag fick jag sms med samma bekräftelse haha. såg nummret +100 och tänkte vad tusan det var för nummer hehe tongue

får igentligen inte tvätta bilen på 2 veckor pga lack försegling men det ska nog lösa sig ändå smile

Att lacken löser sig menar du ? Det tror jag inte av en vanlig tvätt wink  ( vet, jag är skoj )

HAHA ja det var skit kul tongue

Men man vet ALDRIG. kanske lacken försvinner haha smile

Mollan_86
19 maj 2009 · 82 Inlägg

Antagen Jippi två brudar från gbg kommer.. big_smile

The Time Of My Life...
Min Crew: Axispaxis
JohannaS och Versailles
Hua100
19 maj 2009 · 267 Inlägg

Dark_Angel skrev:

WeDo skrev:

Dark_Angel skrev:
fick bekräftelse både via mail och i dag fick jag sms med samma bekräftelse haha. såg nummret +100 och tänkte vad tusan det var för nummer hehe tongue

får igentligen inte tvätta bilen på 2 veckor pga lack försegling men det ska nog lösa sig ändå smile

Att lacken löser sig menar du ? Det tror jag inte av en vanlig tvätt wink  ( vet, jag är skoj )

HAHA ja det var skit kul tongue

Men man vet ALDRIG. kanske lacken försvinner haha smile

vore ju coolt att komma med en plåtren bil wink

Dodge Charger R/T "2 X Hemi v8" (2007)
Volkswagen Passat 2,0 TDI 4M "Vaffelwagen" (2010)
Piratstikin 2015 Dbakuten.
19 maj 2009 · 5 092 Inlägg

japp smile skanske ska ta slip rondellen och köra bort allting innan lördag smile

chrizz Administratör
19 maj 2009 · 11 783 Inlägg

timnordlof skrev:
De som behöver ha el (till bilstereo) under dagen behöver anmäla detta till mig INNAN träffen. Och INTE via PM här på Garaget...

tim@realcar.se eller 0151-511880.

Citerar för att uppmärksamma detta ytterligare.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
FreddeK
19 maj 2009 ·

chrizz skrev:
Vi kommer inte att skicka ut något till de som inte är antagna, men jag kan säga nu att ni som anmält er för längesen (senast idag kl 12:00) men inte fått någon slags bekräftelse, varken över mail eller SMS, så är det med stor sannolikhet så att ni inte är "antagna". Ni får mer än gärna dyka upp ändå dock, men ni får parkera på besöksparkeringen.

Ang. besked ifall anmälan kommit fram så är det 100% säkert att anmälan är mottagen ifall ni fick upp ett enkelt textmeddelande "Tack för din anmälan" (t.ex.) efter att ni tryckt på "Skicka" i formuläret..

Anmälning kan fortfarande göras, men det börjar bli ont om platser kvar...

Mvh

PS. Snälla, skicka inga PM om "Varför kom jag inte med?", "Kom jag med?" osv. Det har kommit in väldigt många anmälningar i år och vi har fått neka många. Det finns ingen möjlighet för oss att ge personlig respons till alla. Men ni är som sagt alla välkomna att besöka träffen ändå!

Stopp nu, nu måste jag yttra mig lite här! vadå menar du/ni att ni inte meddelar folk personligen om dom inte kom med som utställare på träffen? Här anmäler sig folk och får gå och vänta flera dagar/ veckor utan att få ett svar och sen får dom läsa detta i tråden...hmm känns ju shysst! Har en person ansträngt sig och fyllt i en anmälan så är det väl inte så svårt att skicka ett svar personligen till denne att han ej kom med etc.

chrizz Administratör
19 maj 2009 · 11 783 Inlägg

Freddeponken skrev:

chrizz skrev:
Vi kommer inte att skicka ut något till de som inte är antagna, men jag kan säga nu att ni som anmält er för längesen (senast idag kl 12:00) men inte fått någon slags bekräftelse, varken över mail eller SMS, så är det med stor sannolikhet så att ni inte är "antagna". Ni får mer än gärna dyka upp ändå dock, men ni får parkera på besöksparkeringen.

Ang. besked ifall anmälan kommit fram så är det 100% säkert att anmälan är mottagen ifall ni fick upp ett enkelt textmeddelande "Tack för din anmälan" (t.ex.) efter att ni tryckt på "Skicka" i formuläret..

Anmälning kan fortfarande göras, men det börjar bli ont om platser kvar...

Mvh

PS. Snälla, skicka inga PM om "Varför kom jag inte med?", "Kom jag med?" osv. Det har kommit in väldigt många anmälningar i år och vi har fått neka många. Det finns ingen möjlighet för oss att ge personlig respons till alla. Men ni är som sagt alla välkomna att besöka träffen ändå!

Stopp nu, nu måste jag yttra mig lite här! vadå menar du/ni att ni inte meddelar folk personligen om dom inte kom med som utställare på träffen? Här anmäler sig folk och får gå och vänta flera dagar/ veckor utan att få ett svar och sen får dom läsa detta i tråden...hmm känns ju shysst! Har en person ansträngt sig och fyllt i en anmälan så är det väl inte så svårt att skicka ett svar personligen till denne att han ej kom med etc.

Eller så var meddelandet vid skickad anmälan Tack för din anmälan! Vi hör av oss löpande till de vi väljer ut., vilket egentligen säger allt.

mvh

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
TripleC
19 maj 2009 · 222 Inlägg

chrizz skrev:

Freddeponken skrev:

chrizz skrev:
Vi kommer inte att skicka ut något till de som inte är antagna, men jag kan säga nu att ni som anmält er för längesen (senast idag kl 12:00) men inte fått någon slags bekräftelse, varken över mail eller SMS, så är det med stor sannolikhet så att ni inte är "antagna". Ni får mer än gärna dyka upp ändå dock, men ni får parkera på besöksparkeringen.

Ang. besked ifall anmälan kommit fram så är det 100% säkert att anmälan är mottagen ifall ni fick upp ett enkelt textmeddelande "Tack för din anmälan" (t.ex.) efter att ni tryckt på "Skicka" i formuläret..

Anmälning kan fortfarande göras, men det börjar bli ont om platser kvar...

Mvh

PS. Snälla, skicka inga PM om "Varför kom jag inte med?", "Kom jag med?" osv. Det har kommit in väldigt många anmälningar i år och vi har fått neka många. Det finns ingen möjlighet för oss att ge personlig respons till alla. Men ni är som sagt alla välkomna att besöka träffen ändå!

Stopp nu, nu måste jag yttra mig lite här! vadå menar du/ni att ni inte meddelar folk personligen om dom inte kom med som utställare på träffen? Här anmäler sig folk och får gå och vänta flera dagar/ veckor utan att få ett svar och sen får dom läsa detta i tråden...hmm känns ju shysst! Har en person ansträngt sig och fyllt i en anmälan så är det väl inte så svårt att skicka ett svar personligen till denne att han ej kom med etc.

Eller så var meddelandet vid skickad anmälan Tack för din anmälan! Vi hör av oss löpande till de vi väljer ut., vilket egentligen säger allt.

mvh

Så sant så smile fick ett sms idag av Er angånde helgen=D hehe

tack till : dekalshoppen.se - stylexperten.se - tefcar.nu - bsr.se - JT-tuning.se
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang