Nagli skrev:charem skrev:Kunde tyvärr inte komma idag men nästa vecka så:)Btw ,Nagli ring nästa gång nån kidnappar din skjuts så du kanske ändrar åsikt om min bil HAH , fortfarande till salu Haha, har inte ens ditt nummer o snart har jag en egen bil över sommarn iaf
charem skrev:Kunde tyvärr inte komma idag men nästa vecka så:)Btw ,Nagli ring nästa gång nån kidnappar din skjuts så du kanske ändrar åsikt om min bil HAH , fortfarande till salu
yakozan skrev:Ser ut att ha varit mycket folk. Nästa vecka kanske man ska sluta vara så slapp och ta sig ut. Hoppas på cab-väder.
orkavaradu skrev:yakozan skrev:Ser ut att ha varit mycket folk. Nästa vecka kanske man ska sluta vara så slapp och ta sig ut. Hoppas på cab-väder.alla var där igår utom du! slappo!
jon-as skrev:Nagli skrev:charem skrev:Kunde tyvärr inte komma idag men nästa vecka så:)Btw ,Nagli ring nästa gång nån kidnappar din skjuts så du kanske ändrar åsikt om min bil HAH , fortfarande till salu Haha, har inte ens ditt nummer o snart har jag en egen bil över sommarn iaf Är den blå och gul?