Riktigt grym projekt må jag säga, har säkert sutit i 2 timmar och läst igen och tittat nu. ;P kommer fortsätta följa denna tråd och önskar dig lycka till i forsättningen ;D
Riktigt grym projekt må jag säga, har säkert sutit i 2 timmar och läst igen och tittat nu. ;P kommer fortsätta följa denna tråd och önskar dig lycka till i forsättningen ;D
Tack till er båda!!!!! riktigt kul att det uppskattas och jag ska försöka göra mitt bästa, nästa sommar kommer jag ut
Grabbar då kör vi Haha jag kan ta en waunderbaum och stå och gasa med moppen mot den Ska ut och testa de imorron Men ja inte mer of topic nu innan vi blir anmälda
har ändrat strategi lite, kommer lägga upp bilder efter det jag gjort under dagen! Här kommer 2 bilder
Har borrat upp 5 hål för mer kyla till ic:n samt flyttat oljekylarn!
Nu är kylarn rätt satt enligt de högre trimmarna Ja balken bakom ska också borras upp självklart
Så där såg dagens bravader ut Nu har jag 2 frågor!!
1: Tycker ni att jag ger er bra bilder, eller vill ni ha bättre bilder ( upplösning )?
2: Nu vill jag ha lite färg råd, har ju kommit så långt att detaljer på bakaxeln ska målas samt bromsar! Alla kör ju porche stilen RÖD, men jag är inne på snorgrönt vad tror ni? gröna bromsar, gröna k-hämmare, grön panhard osv eller ska jag köra på rött? jag vill ju vara lite annorlunda mot alla andra
1: Tycker ni att jag ger er bra bilder, eller vill ni ha bättre bilder ( upplösning )?
2: Nu vill jag ha lite färg råd, har ju kommit så långt att detaljer på bakaxeln ska målas samt bromsar! Alla kör ju porche stilen RÖD, men jag är inne på snorgrönt vad tror ni? gröna bromsar, gröna k-hämmare, grön panhard osv eller ska jag köra på rött? jag vill ju vara lite annorlunda mot alla andra
Ha det gött!!!
kan nog bli snyggt med grönt om du ska ha bilen en mörk färg
Ha det gött!!!
kan nog bli snyggt med grönt om du ska ha bilen en mörk färg