4471
Sök

Går spacklade dörrstolper igenom besiktning?

715 Inlägg
17 augusti 2009
Trådstartare
jo går spacklade dörrstolpar igenom besiktning? känsligt ställe kanske... men ser ju inte så bra ut att ha hål

4 001 Inlägg
17 augusti 2009
du får nog utveckla lite, vad menar du med alla hål? rosthål eller borttagna lister?

Fy fan för att vara nykterist, tänk er att vakna upp dagen efter och inse att bättre än så här kommer jag inte att må

12 086 Inlägg
18 augusti 2009
Ser de inte spacklat ut är de ju bara hoppas att de inget märker..
Det beror ju på vad du menar med spacklade? Har du gjutit nya dörrstolpar i spackel så lär de inte bli glada tongue

715 Inlägg
19 augusti 2009
Trådstartare
kolvas skrev:
du får nog utveckla lite, vad menar du med alla hål? rosthål eller borttagna lister?

inga lister nä det är tre hål i förardörrstolpen ohc en aningen ytrost på hela stolpen big_smile antagligen säljer jag den innan men kan vara kul och veta

Eliminator
1 441 Inlägg
20 augusti 2009
mulleina skrev:
jo går spacklade dörrstolpar igenom besiktning? känsligt ställe kanske... men ser ju inte så bra ut att ha hål

Tja, vissa skall tydligen inte ha bil, än mindre "reparera". Gör det riktigt eller ge fan i det.

/Tommy.

Visst är det tillverkat bilar efter 1973, men vem bryr sig?
"Horsepower sells cars, torque wins races"/ Carroll Shelby
Anyone can restore a Classic, but it takes a Real Man to cut one up!
You can make anything dance if you throw enough money at it, even a Windsor.

Nästan Maskiningenjör
399 Inlägg
20 augusti 2009
Sokrates skrev:
mulleina skrev:

Tja, vissa skall tydligen inte ha bil, än mindre "reparera". Gör det riktigt eller ge fan i det.

/Tommy.

+1

Min projekttråd Bmw 320 e36
Rollin´hard or hardly rollin´?

Sök