jag planerar att byta mitt avgasrör, jag vill ha ett större avgas rör som låter skönt. Min fråga är nu måste jag köpa ett helt nytt avgasrör eller bara köpa någon del? om det bara är någon del som behövs vad heter en sådan? förslag på hemsidor där man kan köpa dom delarna som behövs?
om du vattnar lite på avgassystemet så blir det större klart du måste byta ut nån den om du vill ha det större , du kan byta hela avgassystemet eller bara sista dämparen allt beror på hur mycket du vill lägga ut på de
=turboforssen]om du vattnar lite på avgassystemet så blir det större klart du måste byta ut nån den om du vill ha det större , du kan byta hela avgassystemet eller bara sista dämparen allt beror på hur mycket du vill lägga ut på de
själva avgasröret är inte så gammalt vill bara att det ska låta lite bättre. vilken del är det man ska byta ut då? var kan jag köpa en sådan?
=turboforssen]om du vattnar lite på avgassystemet så blir det större klart du måste byta ut nån den om du vill ha det större , du kan byta hela avgassystemet eller bara sista dämparen allt beror på hur mycket du vill lägga ut på de
själva avgasröret är inte så gammalt vill bara att det ska låta lite bättre. vilken del är det man ska byta ut då? var kan jag köpa en sådan?
tackar för svaret:D
dom flästa tar bort sista dämparen å sätter på en japs dämpare . men tycker det ser bättre ut med nån simonsburk istället
tackar för svaret:D
dom flästa tar bort sista dämparen å sätter på en japs dämpare . men tycker det ser bättre ut med nån simonsburk istället
okej, så en japs dämpare är det jag ska köpa? hur stor ska den vara ? kan du rekomendera någon?