En fråga, hur gör du i dörrskarvar osv. ? Har du maskerat innuti också? Ska du lacka dörrkarmarna också eller bara en skallackering?
Riktigt bra jobbat BTW!!
Har maskat för att det inte ska blåsa in epoxy och slipgrund där, men när utsidan är helt klar så kommer jag plocka av dörrar, huv och bagagelucka för att komma åt och lacka allt.
damn vad duktig du är. Ingen färgskillnad alls! Synd man inte bor i gbg då hade man lämnat allt till dig haha. Så många gånger man blivit missnöjd här nere med lackerare uscha ;D
damn vad duktig du är. Ingen färgskillnad alls! Synd man inte bor i gbg då hade man lämnat allt till dig haha. Så många gånger man blivit missnöjd här nere med lackerare uscha ;D
Tackar! Ytan till vänster är liiite ljusare på grund av att den är dammig från slipningen
Hur gör du för att minimera höjdskillnader i den gamla och nya lacken?
Och som vanligt, ett grymt jobb!
Höjdskillnader? Du menar för att man lägger slipgrund och färg ovan på den gamla färgen? Det "problemet" har jag inte ens tänkt på. Den nya ytan är ju inte ens 1mm tjock skulle jag tro
Vad skulle du ta för en hellack? Med tanke på att du verkar bry dig mer om resultatet än att göra storkovan på jobben så är det nästan värt att köra ner bilen från sthlm.