Testlackering av alfan Har bara lagt ett lager för för att avslöja eventuella missar i grundjobbet. Bilen är nu nermattad igen och de små missar som fann är åtgärdade. Har lagt den slutliga lacken på taket nu ikväll igen. Bilder på det kommer imorgon Innan veckan är slut är nog bilen färdig
Riktigt snyggt! Men ursäkta inte din iPhone hela tiden, tycker bilderna blir bra! Slutfinishen kanske du kan ta med riktigt kamera och du vill men mellanarbetet är bara roligt att få se så man kan följa arbetet!
Nej, har lite backup nu Brorsan är ute och hjälper till på dagtid.
Grymt grymt Behöver jobba ikapp lite eller?
Ja, alfan har tagit 3 gånger så lång tid som jag trodde från början. Så ligger efter kan man säga Hur går det med din bil? Var där häromdagen. Den såg lite nerplockad ut
Btw, har du någon tutorial på hur ett perfekt underarbete ser ut och hur man gör Tänkte att man kanske skulle ta och fixa så mycket som möjligt innan lack så det blir minnimalt med arbete sen när lacken skall på
Btw, har du någon tutorial på hur ett perfekt underarbete ser ut och hur man gör Tänkte att man kanske skulle ta och fixa så mycket som möjligt innan lack så det blir minnimalt med arbete sen när lacken skall på
Om du vill att jag ska lacka den framöver så kan ju alltid brorsan hjälpa dig med grundjobbet.
Om du vill att jag ska lacka den framöver så kan ju alltid brorsan hjälpa dig med grundjobbet.