Btw, har du någon tutorial på hur ett perfekt underarbete ser ut och hur man gör Tänkte att man kanske skulle ta och fixa så mycket som möjligt innan lack så det blir minnimalt med arbete sen när lacken skall på
Vill också se en tutorial, vi som inte bor i närheten vill också få bra resultat!
Btw, har du någon tutorial på hur ett perfekt underarbete ser ut och hur man gör Tänkte att man kanske skulle ta och fixa så mycket som möjligt innan lack så det blir minnimalt med arbete sen när lacken skall på
Vill också se en tutorial, vi som inte bor i närheten vill också få bra resultat!
Audin är klar att tas in i lackboxen. Lite slipning kvar på ett ställe sedan är det lack som gäller så fort jag är klar med alfan. Just nu väntar jag på filter till min friskluftmask.
Efter att ha haft mer än lovligt mycket problem med resningar i grundjobbet så fick jag tipset att lägga en vattenbas för att isolera problemområdet. Sagt och gjort. Öste på en blå pearl färg jag hade hemma som egentligen är till corvette Ser faktiskt ut att fungera