Vet inte vad ni tycker, men jag tycker detta va riktigt illa....
För att vara dryg så skulle jag nog inte kunna kalla den smaklös - däremot så drar frontgallret och fälgarna ner helhetsintrycket rejält. Annars var den rätt fräck måste jag säga. Men det är väl som alltid en smaksak.
Vet inte vad ni tycker, men jag tycker detta va riktigt illa....
För att vara dryg så skulle jag nog inte kunna kalla den smaklös - däremot så drar frontgallret och fälgarna ner helhetsintrycket rejält. Annars var den rätt fräck måste jag säga. Men det är väl som alltid en smaksak.
måste hålla med nog för att fronten va lite udda och synd på fälgarna, men inte smaklös...
Nä kanske inte;) Annars som chaffis bland mina kompisar så räcker nog fan alkohol i vissa fall med för att de ska kunna bli tillräckigt tokiga för sådana rojekt.
*Går ut på balkongen och lägger en räkmacka över räcket..*
Edit: Är tillbaka från balkongen. Har aldrig, aldrig, ALDRIG gillat dessa överstaaaajlade kjolpaket på 244/5. Att folk har så otroligt smaklöst tycke för vad som är fint och inte - det övergår mitt förstånd. Och vingen, som pricken över i:et. Jisses säger jag bara.
Senast redigerat av AirOne (12 januari 2011)
Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
-------------------------------------------------------------------------- Melissa:"But they're all following you?" Rubber Duck:"No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.