så fult med en vinge på motorhuven såg förjävligt ut plus att framspoilern vart ju kaputt att kapa sönder och sätta dit ett nät vart inte snyggare direkt
så fult med en vinge på motorhuven såg förjävligt ut plus att framspoilern vart ju kaputt att kapa sönder och sätta dit ett nät vart inte snyggare direkt
ja den va ingen skönhet..
Roger Rodas 19751031 - 20131130. (Han dog samtidigt som PW)
Fronten är väl ganska okej, men kunde vart snyggare... den behöver ju definitift sänkas och inredningen är ju ganska cool ändå men va fan bakdelen? har han satt dit seat toledos bakdel? ful som stryk ibak iaf, men så länge han tycker de är snyggt så.. skulle gärna köpt den och moddat bakdelen, fronten och sänkt den annars är den ju okej
Aningen överpris också, enligt mig... 25000 kanske.
tyckte den var helt ok för att vara en volvo faktiskt, inte snygg men inte ful heller
Den som provkört en tvåförti med V8´a inser vilken jädra kompetent bil en seg Volvo blir med en sådan manskin. Sedan kan man ju alltid disskutera utsendet. 45 för den där, reg och klar med ett Chev motorpaket är rätt ok med tanke på att det tydligen är en "dayli driver"
Varför bara en bil när man ha flera...
Mest roddar & jänkare i verkstan,
men även en å annan Saab
tyckte den var helt ok för att vara en volvo faktiskt, inte snygg men inte ful heller
Den som provkört en tvåförti med V8´a inser vilken jädra kompetent bil en seg Volvo blir med en sådan manskin. Sedan kan man ju alltid disskutera utsendet. 45 för den där, reg och klar med ett Chev motorpaket är rätt ok med tanke på att det tydligen är en "dayli driver"
Har kört en '75ans 242 med en Corvettemotor på ca 400 hk, och visst den gick bra som fan. Men det går ju inte att komma från att det bara är en gammal Volvo...
"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart "Aldrig mer en Volvo!" -Jag.
Åh fy fan hur den såg ut....
Tyckte den var faktiskt helt ok, men tycker knappt att V8:an är värd 40000kr
En riktigt bra tävlingsbil måste falla i bitar efter målgången - Michael Schumacher
*
Intresserad av att besöka Chernobyl och Pripyat? Kika på länken nedan: https://www.youtube.com/watch?v=KFwNEut9iyE