Ja, så är det!! En sån köpte jag ny på hösten 84. Man var så lycklig!!
/Benny
Våren -85 hade du en näve rost och fyra fräscha däck? 😆
Det är trevliga vagnar, har ägt några även innan faceliften. Jämfört med en dåtida Volvo 240 var Opeln ljusår före gällande bekvämlighet och ljudnivå. Bra val Benny!
/Benny
Det är trevliga vagnar, har ägt några även innan faceliften. Jämfört med en dåtida Volvo 240 var Opeln ljusår före gällande bekvämlighet och ljudnivå. Bra val Benny!
Semestern -85 bilade vi ner till Italien i vår "Nya" Opel och det gick skitbra och vi kom hem oxå!! Haha!
/Benny
alla bilar var väl bekvämare än Volvo på den tiden när jag var 17 stod valet mellan en 240 å Min granada,, provkörde båda å trots Volvon som var nyare var lite piggare,, så föll den mig ej i smaken
/Benny
alla bilar var väl bekvämare än Volvo på den tiden när jag var 17 stod valet mellan en 240 å Min granada,, provkörde båda å trots Volvon som var nyare var lite piggare,, så föll den mig ej i smaken
Hade en gång en Granada Kombi 2,8 I GL, fruktansvärt sköna bilar att ratta.
Har haft en Rekord -85 med 2,2 motorn,blev sen en nästan ny omega -90 med 2,4 motorn,då var man ju Kung.hehe... Men dom är garanterat borta nu o reg n;r på en nyare bil.....
Har haft en Rekord -85 med 2,2 motorn,blev sen en nästan ny omega -90 med 2,4 motorn,då var man ju Kung.hehe... Men dom är garanterat borta nu o reg n;r på en nyare bil.....
mm tyvärr,, rosten tar dem som äldre toyotor inte för jag saknar dem just
Varför ska man tjacka en Audi A6? Viker man den på mitten, så får man två A4
Hälften av 6 är i regel 3? Kan det då bli två stycken A3?
En A8 är däremot alltid bättre än två A4 . 😆
Ahhm? Pappersark mäts i hur dom viks te.x A4 (210x297)viks på mitten och blir då två st A6 (105x148). men jag skrev fel, A4 ska vara initialt inte A6, my bad..
Varför ska man tjacka en Audi A6? Viker man den på mitten, så får man två A4
Ahhm? Pappersark mäts i hur dom viks te.x A4 (210x297)viks på mitten och blir då två st A6 (105x148). men jag skrev fel, A4 ska vara initialt inte A6, my bad..
Hmmm Ta ett ark A3 Vik på mitten två st A4 vik ett ark A4 och du får två st A5 tror jag det ska vara
Hmmm Ta ett ark A3 Vik på mitten två st A4 vik ett ark A4 och du får två st A5 tror jag det ska vara
(Nej jag vet inte vad jag druckit för olämpligt....)
Solidröd Passat med "hela sidan intryckt". Dessutom manuell. Jag önskar säljaren lycka till!
Liknande motorkonstruktion som min Octavia, kamrem kedja. Han är dessutom 2 ägare och bytes mot en båt om båten är nytvättad på bilden. Man kan tro att en DSG-montör har bjudit på något drickbart.