Bullmaja skrev:
"
Impala 2dr ht 64Läs igenom annonsen NOGA innan du hör av dig, för nu är jag innerligt trött på snicksnackare som vill ha oändliga smskonversationer och bilder på varenda skruv som sitter på bilen!
Därför är nu priset sänkt och dessutom fast! Det för att bespara dig omaket med prutning och ge mig sinnesfrid.
För att bespara mig en tripp till psyket så tar vi några enkla regler.
1. Det är en gammal bil, det slår vi fast på en gång, så det finns saker att göra.
2. Att du har långt att åka är inte mitt fel, inled inte med att beklaga dig över det.
3. Du talar svenska.
4. Jag uppskattar att du ringer istället för sms eller meddelanden via blocket.
Mycket är nytt på bilen, bränsletank, tankarmatur, stötdämpare, bromsar, knutkors, stödlager, däck mm. Alla dörrlister och htlister med så du slipper bli blöt när du kör hem. Bra va?
Bilen går fint, och är oskruvad, åkte 45 mil med den i lördags så den sviker troligen inte dig heller. Lådan växlar som den ska också, dock är det bara två växlar eftersom det sitter en powerglide i bilen, men två är bättre än en i de flesta fall.
Motorn är en 283:a med tvåportsförgasare så den går relativt billigt med, ca litern på landsväg.
Soffan fram är nersutten, det är ett minus det medger jag. Löses enkelt med en kudde eller en tripp till bilsadelmakaren.
Säljes pga nya projekt.
Mot pristillägg på 25000:- kan jag hoppa in taket, knäcka ramen bak, rolla den mattsvart och skriva Wärmland längst upp i framrutan då det verkar vara så Impalas ska se ut."
https://www.blocket.se/jamtland/Impala_ … =4&w=3