Nedsatt från: 59 900kr, FORD F350 STORA V8 7, 3LIT DIESEL MOTOR VETERAN BIL SKATTA FRIIII STORA KÅPA BILEN ÄR OBESIKTAD Pris 53, 500kr MEN PÅSTÄLLT OBS BILEN GÅR SOMHELST Vi kan ordna finans med 0:- KR kontant med MYMONEY.SE, Går även att betala via kortterminal, banköverföring samt Swish! Linceybil har följande öppettider
Nedsatt från: 59 900kr, FORD F350 STORA V8 7, 3LIT DIESEL MOTOR VETERAN BIL SKATTA FRIIII STORA KÅPA BILEN ÄR OBESIKTAD Pris 53, 500kr MEN PÅSTÄLLT OBS BILEN GÅR SOMHELST Vi kan ordna finans med 0:- KR kontant med MYMONEY.SE, Går även att betala via kortterminal, banköverföring samt Swish! Linceybil har följande öppettider
Vad är det lustiga?
Dyslexi och invandrare med lite sämre inlärningsvårigheter är lustiga enligt vissa. I skolan fick klasskompisar med dyslexi utstå outhärdlig mobbing. Därför vågade de inte stå ut och fick usla betyg pga av mobbarna. Det började i mellanstadiet och fortsatte gymnasiet ut.
Efterfrågar som förut riktiga lustiga annonser, inte pika stavningen.
Bara för att någon arbetar med att sälja bilar betyder det ju inte att de är så duktiga på att skriva. De är bättre på något annat.
Vad är det lustiga?
*Bilen går som helst* *SKATTA FRIIII*
Tyckte det var lite roligt, efter man såg Volvon med glasslycka.:-)
Inte alls lustig så men. Kanske varit uppe här förut men alltså 250 tusen? Har sett den tidigare på blocket också. Och lär se den fler gånger för såld lär den inte bli.
Inte alls lustig så men. Kanske varit uppe här förut men alltså 250 tusen? Har sett den tidigare på blocket också. Och lär se den fler gånger för såld lär den inte bli.
Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!! Min youtubekanal!
Finns säkert nån som kan betala 100 tusen för den. Men i mina ögon är den bilen värd Max ~70k Även om den är så mycket pengar så jag skulle inte köpt den för det
Don't Hate Me Because I Beat You..Respect Me Because I Teach You
Finns säkert nån som kan betala 100 tusen för den. Men i mina ögon är den bilen värd Max ~70k Även om den är så mycket pengar så jag skulle inte köpt den för det
Ja, 70 - 80 tusen låter mer rimligt, även om jag själv inte är intresserad. Finns nog någon som slänger upp 100, men absolut inte i närheten av 250.
Där ser man. Hur som helst måste han ju förstå att det är på tok för mycket. Man tycker ju att folk borde höra av sig till han och fråga hur han tänker ?
Don't Hate Me Because I Beat You..Respect Me Because I Teach You
Där ser man. Hur som helst måste han ju förstå att det är på tok för mycket. Man tycker ju att folk borde höra av sig till han och fråga hur han tänker ?
Säljaren kanske har ett eget sätt att beräkna penningvärde och inflation? Ett år kanske motsvarar 55tkr höjning i den formeln...
Tjofadderittan - lej
Jag har VCDS (f.d VAG COM) och VCP
Kör VW Tiguan GTS 2017