Den här gillar jag tagen med iphone4s ,gillar att armen,klockan blev skarp och bakgrunden diffus,, Ser ju såklart inte lika skarp ut här som på mobilen ser jag nu
Tog denna bild en morgon utanför jobbet, himlen vart riktigt frän! Taget med mobil och en jävla massa bilar o skrot ivägen så man missar lite av himlen
Den är riktigt fin!!! Gillas! Ser ut som original och det tycker jag är trevligt!
/Benny
Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!! Min youtubekanal!
Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!! Min youtubekanal!
Den är riktigt fin!!! Gillas! Ser ut som original och det tycker jag är trevligt!
/Benny
Tack Benny, ja allt är original förutom grillen som kom -66 och byttes av en stilkänslig ägare på 60-talet så den får sitta kvar. Flygelbackspeglar fanns som tillbehör men inte dom som sitter på så dom kommer bytas. Sen är allt klart - förutom allt maskinellt som uppstår hela tiden efter att bilen har stått still i 10 år, allt för mycket har hänt redan