Vilket program behövs för att photoshopa en bil? jag har aldrig begripit mig på de!
Det finns en hel massa olika program, det ska vara ett fotoredigeringsprogram, det finns allt från enkla till mer avancerade. Dom enkla e väldigt begränsade, Photoshop finns i olika varianter, från Element programen till olika cs program. Är upp till dig hur pass avancerad du vill tänka dig.
Själv kör jag med Photoshop Element 7 och photoshop CS5, det sistnämda håller jag på att klura ut. Sen finns det en del sidor på nätet där man kan lära sig att photoshopa. En sida som jag fått mycket hjälp av är http://digimods.co.uk/tutorials/tutorials.htm . Hoppas du kan komma igång för det är himla roligt.
Jag kör med GIMP. Lite krångligt att lära sig, men det har den fördelen att det är gratis och därmed ett prisvärt alternativ till photoshop på hobbynivå. Lika bra är det ju dock inte.
Jag kör med GIMP. Lite krångligt att lära sig, men det har den fördelen att det är gratis och därmed ett prisvärt alternativ till photoshop på hobbynivå. Lika bra är det ju dock inte.