2649
Sök

Photoshop_ Team garage chop

2 140 Inlägg
10 november 2010
jupp..

Somliga kallar det lyx, Mercedes Benz kallar det för standard.

1 372 Inlägg
10 november 2010
Trådstartare
AntrE skrev:
jupp..

HAr du provat den andra länken jag la in

2 140 Inlägg
10 november 2010
munken100 skrev:
AntrE skrev:
jupp..

HAr du provat den andra länken jag la in

ja det funkar inte ni kan stryka mig från listan

445 Inlägg
10 november 2010
stryk mej med...

nu säger ja bara detta en gång...när ni är klar med bilden och har sparat den på datorn...
gå in på www.fuskbugg.se och sen laddar du upp bilden där...sen kopierar du länken som din bild är på...
sen går du in här på garaget och skriver [img](din länk)[/img] sen är de klart.....

Photoshop Is My Friend

1 372 Inlägg
10 november 2010
Trådstartare
Jag tycker det är väldigt konstigt att det helt plötsligt inte funkar, men provar att lägga in en annan länk då

http://data.fuskbugg.se/dipdip/1017402_nwt90m%20kopiera.jpg

Då måste det vara han som la in för mig för bilden blir inte mindre
Senast redigerat av munken100 (10 november 2010)

2 140 Inlägg
10 november 2010
nepp de är du som gjort bilden liten

445 Inlägg
10 november 2010
Munken? ta denna bild nu...sen sänker du den igen tongue

http://www1.garaget.org/gallery/archive … nwt90m.jpg

Photoshop Is My Friend

1 372 Inlägg
10 november 2010
Trådstartare
Tallroth skrev:
Munken? ta denna bild nu...sen sänker du den igen :P

Jag sitter inte vid min egen dator just nu men så fort jag får tillgång till den ska jag fixa det, men det blev ju ingen skillnad på den första jag la upp eller den jag la upp via den fuskbugg, så hur kan det vara jag som har förminskat den??  bara undrar

221 Inlägg
10 november 2010
munken100 skrev:
motor_power skrev:
Vilket program behövs för att photoshopa en bil? jag har aldrig begripit mig på de!

Det finns en hel massa olika program, det ska vara ett fotoredigeringsprogram, det finns allt från enkla till mer avancerade. Dom enkla e väldigt begränsade, Photoshop finns i olika varianter, från Element programen till olika cs program. Är upp till dig hur pass avancerad du vill tänka dig.

Själv kör jag med Photoshop Element 7 och photoshop CS5, det sistnämda håller jag på att klura ut.  Sen finns det en del sidor på nätet där man kan lära sig att photoshopa. En sida som jag fått mycket hjälp av är  http://digimods.co.uk/tutorials/tutorials.htm . Hoppas du kan komma igång för det är himla roligt.

tacka så mycke!

445 Inlägg
10 november 2010
munken100 skrev:
Tallroth skrev:

Jag sitter inte vid min egen dator just nu men så fort jag får tillgång till den ska jag fixa det, men det blev ju ingen skillnad på den första jag la upp eller den jag la upp via den fuskbugg, så hur kan det vara jag som har förminskat den??  bara undrar

kan bli så ibland...de är photoshop....chansar på att du använder 7an smile haha...men men de e bara att pröva igen smile tummen upp smile

Photoshop Is My Friend

1 410 Inlägg
10 november 2010
yeees. har ju inte kunnat de här med att lägga upp bild här, men nu kom jag på hur man gör. det funkar smile jätteglad nu för nu kan jag vara med nästa gång smile

1 372 Inlägg
10 november 2010
Trådstartare
Tallroth skrev:
munken100 skrev:
Tallroth skrev:

kan bli så ibland...de är photoshop....chansar på att du använder 7an smile haha...men men de e bara att pröva igen smile tummen upp smile

Jo jag använder sjuan men vad ska det ha för betydelse?  programmet ska väl inte göra bilden mindre

445 Inlägg
10 november 2010
munken100 skrev:
Tallroth skrev:
munken100 skrev:

Jo jag använder sjuan men vad ska det ha för betydelse?  programmet ska väl inte göra bilden mindre

blir så ibland i 7an...har blivit så för mej med...men men smile kör på när du kan smile

Photoshop Is My Friend

1 372 Inlägg
10 november 2010
Trådstartare
Tallroth skrev:
munken100 skrev:
Tallroth skrev:

blir så ibland i 7an...har blivit så för mej med...men men smile kör på när du kan smile

OK hade jag ingen aning om*S* får väl testa mer på SC5:an eller det blir samma där,  ska gå på bilden så fort tanten har slitet sig från min dator, hon har inte photoshop på sin big_smile

51 Inlägg
5 111 Inlägg
10 november 2010
Alltså, Munken, kan du helt enkelt ha sparat ner bilden liten redan innan du började göra om den?
Klickade du på den så du hamnade i galleriet och klickade på den igen för att göra den större, eller kopierade du direkt från sidan?

1 372 Inlägg
10 november 2010
Trådstartare
Kom på en sak, när jag sparade den bilden jag skulle göra om från, någon som jag inte kommer ihåg var den på 60 kb, sen när jag laddade upp var den på 143 kb, sen den bilden du Tallroth la in provade jag ladda ner på denna dator och kollade då var den på 147 kb, så jag förstår inte riktigt var felet ligger ??

1 372 Inlägg
10 november 2010
Trådstartare
Volvo544special65 skrev:
Alltså, Munken, kan du helt enkelt ha sparat ner bilden liten redan innan du började göra om den?
Klickade du på den så du hamnade i galleriet och klickade på den igen för att göra den större, eller kopierade du direkt från sidan?

jag klickade nog bara från sidan ska kolla så fort jag får tillgång till min dator big_smile  Då var problemmet löst  haha

1 372 Inlägg
10 november 2010
Trådstartare
Volvo544special65 skrev:

Nu sitter jag vid min egen dator, och provade klicka på bilden och den blev lika stor, sen klickade jag en gång till på den bilden som kom då blev den större men då går det ju inte att spara. Vad fan e det för fel

5 111 Inlägg
10 november 2010
Oj
Det här blev väldigt långsökt...

Vad du ska göra:
Klicka EN gång på bilden så du hamnar i galleriet.
Högerklicka och välj "kopiera länkadress" (heter det i firefox iaf).
Klistra in i adressfältet.

Då ska du komma till en stor version.

Jag tror vi slutar använda garagets galleri här, det är så jäkla krångligt...

Sök