Vem har bråttom, man har ett dygn på sig att göra sin sak
Han tror nog jag hade brottom, jag påminde honom i GB, det var inte för att stressa, utan för somsagt påminna, eftersom folk har svårt att påminna nästa så tänkte jag testa med att påminna alla som är nästa den här ronden så folk kanske lär sig.
Vem har bråttom, man har ett dygn på sig att göra sin sak
Han tror nog jag hade brottom, jag påminde honom i GB, det var inte för att stressa, utan för somsagt påminna, eftersom folk har svårt att påminna nästa så tänkte jag testa med att påminna alla som är nästa den här ronden så folk kanske lär sig.
var inte bara du som påminde heller
Va bra, då kom du ju ihåg det Nämen alla har lika lång tid på sig, så man ska ju inte vara stressad, jag ville bara påminna alla så fler tar efter det
Tycker inte jag. Jag tycker reglerna som finns funkar prima bara de följs. Max 24 h på sig... Ju fler som håller på desto roligare kan slutresultatet bli.
Man blir helt mål-lös !! Ni är kanon duktiga. Riktigt roligt att titta på era choppar.. Tyvärr va detta ingenting för mig.. Jag blev helt dum i huvet när jag försökte.. Så jag roar mej med att titta på era mästerverk !!
Tycker inte jag. Jag tycker reglerna som finns funkar prima bara de följs. Max 24 h på sig... Ju fler som håller på desto roligare kan slutresultatet bli.
JAg håller med, blir större utmanning oxå för oss som inte är riktigt haj på det. Vi får hjälpas åt att hålla koll på 24 h timmars regeln.