Jag har sänkt, bytt fälgar & tagit bort regplåten.
Till nästa rond är det den här; VW Golf Variant 2010.
De va ju j*vligt snällt, jag hade ju rensat nr-plåten. Jaja kan la ta bort något annat, nån annan gång, (klaga inte på mig då).
Det hade jag helt missat, jag trodde utgångsbilden var så. Du får gärna ta bort nått någon annan eller jag choppat, moget vet jag inte om det är men det gör du som du vill
Jag har sänkt, bytt fälgar & tagit bort regplåten.
Till nästa rond är det den här; VW Golf Variant 2010.
De va ju j*vligt snällt, jag hade ju rensat nr-plåten. Jaja kan la ta bort något annat, nån annan gång, (klaga inte på mig då).
Det hade jag helt missat, jag trodde utgångsbilden var så. Du får gärna ta bort nått någon annan eller jag choppat, moget vet jag inte om det är men det gör du som du vill
Äsch vi strutar i det. Jag kunde ju ha valt något annat att modda.
Äsch vi strutar i det. Jag kunde ju ha valt något annat att modda.
Nu vet jag inte om du va ironisk eller.. i alla fall så hade jag inte tagit bort regskylten om jag bara hade kunnat scrolla upp & sätt att du hade rensat den, så sorry!