Grymt!! Snygg vart den.. Och bra det där med loggorna! Men en sak har du missat, det är att bilden nu har blivit liten, brukar va mycket klagomål på det.. vi brukar använda sidor som t.ex: tinypic.com eller imageshack.us så att bilden alltid håller kvar sinna original mått!
Aha , jo jag såg att den blivit lite mindre. Jag ska komma ihåg det till nästa gång. Man lär ju sig av sina misstag.
Den ser fortfarande lite för original ut...ska vi köra ett varv till efter sista man?? Hade varit kul att styla "sönder" den totalt...så man ser hela utvecklingen
Den ser fortfarande lite för original ut...ska vi köra ett varv till efter sista man?? Hade varit kul att styla "sönder" den totalt...så man ser hela utvecklingen
hade tänkt byta sidokjol men vet inte riktigt hur mycket man vågar göra innan de blir för mycket för bara en person
Somliga kallar det lyx, Mercedes Benz kallar det för standard.
hade tänkt byta sidokjol men vet inte riktigt hur mycket man vågar göra innan de blir för mycket för bara en person
Det beror på hur många som ska hjälpa till...man kan nog göra en stor grej plus nån liten tycker jag.. Jag bytte färg och tog bort GTR-emblemet t.ex...
Senast redigerat av BMW635_Robban (18 februari 2011)