3980
Sök

Inför: Wangan Meet "3" 28 Maj 2011 @ Helsingborg

88 Inlägg
9 april 2011
Låter mkt bra. Kan knappt vänta tills 28 maj, men som vanligt är det mycket man skall hinna med innan det beger sig. Åker ner Fredag natt tror jag. Åker från örebro Jag o en polare med sin 200sx. Hör av er om vi skall dra ihop ett gäng neråt i kortege. 45 mil Kortege är aldrig nått fel... Vi syns 28 Maj

1 866 Inlägg
10 april 2011
Hmmm råkar faktiskt vara så att jag är ledig den helgen så jag kanske rent ut av kommer och ställer ut om jag hinner fixa färdigt bilen efter vinter idet...., typ påställning, besiktning, byta en dämpare till LSD dörrarna och en del annat småfix!

Rocker
14 Inlägg
11 april 2011
Mycket möjligt att jag dyker upp om jag hunnit fixa lite på hyndan wink

Without Honda there is no power

457 Inlägg
11 april 2011
Trådstartare
Vi har bestämt oss eftersom det ligger jämt med röstningen vilken folk ville ha så har vi beslutat att vi trycker upp båda dekalerna. Vi börjar med att beställa 50 st dekaler så det är först till kvarn som gäller, det betyder att det kommer att finnas 25 st av Dekal
1 och 25 st av Dekal 2.

Om man vill "resevera dekaler" så skickar ni ett mejl till mig, Namn för och efter, Bil
och vilken dekal ni vill ha.

50:- kostar en dekal, Man betalar på plats

Storlek: 300x100 mm

Dekal 1 Design by: Carl
https://www1.garaget.org/gallery/images/102/101081/101081-6e84d82dfc5195f43e642cfe2e984819.jpg

Dekal 2 Design by: Kawai
https://www1.garaget.org/gallery/images/102/101081/101081-c011e23a30139d179e8cefb2768ab05c.jpg
Senast redigerat av hoteyes (11 april 2011)

623 Inlägg
13 april 2011
Mail skickat.

nismo

2 077 Inlägg
14 april 2011
NU är det inte lång tid kvar wink

Jag har bara ett par frågor till ER som kommer!

1. Vad ser ni mest fram emot?
2. Varför just det?
3. Något ni känner att det saknas i programmet?

Tell me!

Wheel hoe and proud of it.
Rays/Work/SSR/HRE/BBS/Enkei - Stay legit and don't buy shit!

3 968 Inlägg
14 april 2011
JDMCRAZE skrev:

2. Varför just det?

Tell me!

1. Gemenskapen, stämningen, alla fina bilar, nytt folk, och även folk som varit där förut,
och att ni arrangerat det så bra.

2. För att det är sommar i stort sett i slutet av maj (iallafall riktig vår åtminstone)

3. Det jag känner saknas är nog mest bättre planering av ett ställe att fota på
sen efter träffen jämfört med förra året, blev lite rörigt när vi körde runt tyckte jag,
kanske något lite extra utöver det vanliga - men annars i övrigt mycket bra = )

Sen att försöka få med ännu fler till fotograferingen av alla bilarna/cruisingen
vore kanonbra... visst var där en del som hängde med efter själva träffen
då det blev lite fotande i p-huset, och även på en parkeringsplats, men gärna
med några trevligare bakgrunder i år vore kanon... dock känner jag tyvärr inte
till Helsingborg och Hyllinge bra i övrigt vad det finns för möjligheter.

Men jag saknar inget i övrigt i själva programmet för det är som sagt kanonbra smile
Senast redigerat av Andreas79 (14 april 2011)

Grundare av MidNightMeet och Så Enkelt TV
1 314 Inlägg
15 april 2011
JDMCRAZE skrev:

2. Varför just det?

Tell me!

1. Hoppas på kanonväder med massa roligt folk. Förhoppnings vis massa fina bilar osv. Ska även bli kul att ställa ut Råttan för första gången. Hoppas på positvi feedback smile Är lite nyfiken på fotograferingen. Skulle va kul om de är seriöst och om de blir lite fina bilder. Dock har jag inge förhoppningar om de.

2. För de är kul. Samt alltid kul med bra bilder och trevligt folk

3. Har la inget att gnälla på. Dels för att jag inte va där i fjol. Men en spikad plats lite tidigare nästa år. Sedan kan ju allt hända innan. Men jag tycker ni styrde upp de bra i år. Hoppas allt är genom tänkt när de blir av nu så inte de dyper upp massa problem på själva träff dagen.

GLÖM INTE ATT KOLLA MIN HEMSIDA www.Ziggs.se
ProjektTråden min
http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … #p2986707/

63 Inlägg
15 april 2011
sebbanboy14 skrev:
JDMCRAZE skrev:

2. Varför just det?

Tell me!

1. Hoppas på kanonväder med massa roligt folk. Förhoppnings vis massa fina bilar osv. Ska även bli kul att ställa ut Råttan för första gången. Hoppas på positvi feedback smile Är lite nyfiken på fotograferingen. Skulle va kul om de är seriöst och om de blir lite fina bilder. Dock har jag inge förhoppningar om de.

2. För de är kul. Samt alltid kul med bra bilder och trevligt folk

3. Har la inget att gnälla på. Dels för att jag inte va där i fjol. Men en spikad plats lite tidigare nästa år. Sedan kan ju allt hända innan. Men jag tycker ni styrde upp de bra i år. Hoppas allt är genom tänkt när de blir av nu så inte de dyper upp massa problem på själva träff dagen.

Håller med! big_smile ska bli kul, ser redan fram emot maj! hoppas bilen blir klar bara tongue

2 201 Inlägg
15 april 2011
JDMCRAZE skrev:

2. Varför just det?

Tell me!

1.. Sammanhållningen o bilarna o hoppas på fint väder.

2. Finns det något bättre   big_smile

3. Var tyvärr inte där förra året

457 Inlägg
18 april 2011
Trådstartare
- snart är det dags för Elmia 2011 ni missar väll inte oss tillsammans med Superior Imports monter där vi kommer stå ett tag tiden är ännu oklar men meddelar i veckan smile, Hälsa gärna på oss, och ställ din fråga eller ifall ni har något ni undrar över smile

egen företagare
630 Inlägg
18 april 2011
Jag ska ändå prata med superior imports på lördagen....

457 Inlägg
20 april 2011
Trådstartare
- ANMÄL ER big_smile Denna träff kommer bli grym smile Håller tummarna för ett kanon väder Snart ELMIA vi ses där smile det går bra att anmäla er där också smile

63 Inlägg
20 april 2011
hoteyes skrev:
- ANMÄL ER big_smile Denna träff kommer bli grym smile Håller tummarna för ett kanon väder Snart ELMIA vi ses där smile det går bra att anmäla er där också smile

Man behövde väl inte anmäla sig? tongue eller har ni ändrat på det?

457 Inlägg
20 april 2011
Trådstartare
RainaX skrev:
hoteyes skrev:

Man behövde väl inte anmäla sig? tongue eller har ni ändrat på det?

nej det behöver man inte men kul att få anmälningar smile

85 Inlägg
20 april 2011
PM skickat hoteyes smile

351 Inlägg
20 april 2011
Får man haka på tåget 18.00 fast man inte kör japps? Alltid kul att glida runt med folk smile

Jlmmy
21 april 2011
LimpanS skrev:
Får man haka på tåget 18.00 fast man inte kör japps? Alltid kul att glida runt med folk smile

Dagens? xD
Bara japs fifaen <3 smile

Got VTEC?
1 593 Inlägg
21 april 2011
Kommer såklart, frågan är bara om man ska ställa ut eller inte. Är det lugnt o komma in lite senare?

JDM - can't beat that with a baseball bat
http://www.hondaklubben.com/forum/

Sök