Hej! Det är så att jag har en opel manta som är reggad med bur och min fråga är hur jag går till väga och vad som behövs göras för att regga av den. då jag vill kunna ha lite folk i den:)
Dom sa inget om att baksätet va borta men bältena va där när buren satt i. jag hade dock ingen X stötta på min bur så jag kunde ha både folk och baksäte i samtidigt som buren. Dock fränare utan baksäte när buren va i
Det är det absolut men vad tror du dom säger om den är urplockad
Jag TROR inte att dom bryr sig om den fortfarande är reggad för fler än 1 passagerare. Därimot om du sätter i baksätet och bilen inte är reggad för folk där blir det nog livat...
Tackar för tipsen det får nog bli en omreggning av den:) Kan bara tillägga att bilen inte har varit i detta skicket hela tiden så det kommer nog bli en del skruvande kom gärna med tips vad ni tycker ska göras:)
Tackar för tipsen det får nog bli en omreggning av den:) Kan bara tillägga att bilen inte har varit i detta skicket hela tiden så det kommer nog bli en del skruvande kom gärna med tips vad ni tycker ska göras:)
Tycker du ska försöka fixa Mantzel läppen fram, det är riktigt snyggt
Ja stuket ska inte ändras har haft lite funderingar på att lite senare kanske nästa vinter rensa den och sätta in riktig grupp h bur och sex punkt bälten hade varit riktigt fränt då jag älskar rally
Ja stuket ska inte ändras har haft lite funderingar på att lite senare kanske nästa vinter rensa den och sätta in riktig grupp h bur och sex punkt bälten hade varit riktigt fränt då jag älskar rally
Låter helrätt! Föråkare i Sydsvenska nästa år då, blir ju hemmavägar för dig
You can't polish a turd, but you can roll it in glitter. Med reservation för ev. felskrivningar.