Som det känns för nuet så är denna bil en "keeper" så jag har inte bråttom med att fixa saker med den, men vissa saker bör ju åtgärdas tidigare än andra. Ska väl försöka få bilen att bli en JDM Sleeper. Då jag tänkt... Visa mer
Man slutar aldrig förvånas över smaken hos garagetmedlemmar.
Det enda rätta på den här bilen är 14x12" SSR Mk3 fälgar med gamla spruckna yokohamaslicks från 80-talet, nitade 1 decimeter breda skärmbreddare i plåt, 2 decimeter sänkning och tvåpipigt slutrör, som sticker upp ovanför taket.
Säger detsamma du ;-)
Med tanke på ditt egna bilval så har jag svårt att tänka mig att du vet vad man gör med en gammal japansk bil, det passar ju inte riktigt med dumpventil och 19" Dotz på en datsun.
Köper du bara en massa prylar till bilen eller? Antar att du väntar lite på att snön ska komma!
Jag köper på mig en del av prylarna först, så går det lite smidigare sen när man ökar tempot. Känner hela tiden att jag vill vänta en dag till med att ställa av bilen, men vi får se. lär väl bli i samband med snön!
BESLUTSÅNGEST! Vet inte riktigt hur jag ska göra med bränslepumpen... Ska man köpa en begagnad s14pump för 750kr inkl. frakt eller ska man satsa på en walbro 255a från början? blir det för saftigt med walbron?