Har inte orkat göra nåt med bilen sen sist, dålig motivation trots riktigt fint väder

Rotade igenom lite papper som jag hittade i bilen och fann besiktningsprotokoll sen 1996 med med några undantag, ända fram till sista besiktning 2006-10-12 och då gick den igenom med blankt papper för att ställas av 2007-10-31!
Alltså 4 1/2 år sedan och vad dom gjort med bilen sedan dess upptäcker jag så smått nu

13 ägare och sista mätarkoll visade 19256,9 mil. Undrar hur långt den gått efter det?
I Serviceboken som också fanns med ibland papperna står att den levererades som ny till Karlquist Smide i Lidköping
Och det verkar som den rullat de flesta milen i Lidköping området. Fanns även en Körjournal ifrån Läckö Plåt.
Den har varit Alpinvit ifrån början och såld hos
http://personbilar.toveksbil.se/artikel … torik.htmlBlir nog en resa dit när bilen är klar, hade varit kul att besöka.
Levererad 91-10-30 men sedan är det bara 2st stämplar i boken en ifrån -92 (1500mil) och den andra ifrån -97 (7532mil)
Hittade även original Hella installations broschyr för extraljusgrill något som fattas på bilen nu!
Rätt roligt och hitta dessa sakerna tycker iallafall jag

Det var väl allt för idag!