Blev visst ett par timmar den här helgen.
Insug och vattenrör på plats.
Drog om bränslet rakt på och blev av med en hel del rör.
bytte både rail och spridare då 2 av de som satt innan var spruckna i gröna plasten.
När jag ändå hade kylsystemet öppet så bytte jag kylare till en i mässing, har dock varit med en stund som ni ser på bilderna.
vattentempen gick faktiskt ner lite men osäker på anledningen.
Fick ju bort en hel del vattenslang, ca 15 grader i luften o annan kylare.
Har bara kört väldigt lite så svårt o säga men tror att flödet o tempen är ok så länge som det finns kallt vatten att tillgå från kylaren.
Fläkten verkar inte heller orka med att hålla nere tempen längre

I och med att spjället flyttats framåt så har de lilla hålet för friskluft in i motorrummet mer lr mindre tyvärr täppts till så om det beror på det eller att kylaren har sett bättre dagar. kanske kombo.
Tänker inte ge mig iallafall! snart måste de fasen bli bra

1.8t spolarna har jag ju fortfarande inte fått ordning på tyvärr, har nåt spår men de ligger på is för tillfället.
![https://www1.garaget.org/gallery/images/7/6651/6651-a6ec06e7a1bd2e3f83408cce61a8e7a7.jpg]()
![https://www1.garaget.org/gallery/images/7/6651/6651-4fee73ed0e9647fc4597f5c2645bb5a2.jpg]()
![https://www1.garaget.org/gallery/images/7/6651/6651-21e354b50bcd697eae6bcf0c674430a6.jpg]()
![https://www1.garaget.org/gallery/images/7/6651/6651-481ed58e2f9e615cd17af9b2ce15216f.jpg]()