Blev och åka till grannen idag och fixa lite med golfen
Efter ett jäkla pill och sågande och bankade och massa svordomar så är den gamla länkarmen borta Problemet var ju att bulten till länkarmen var av dragen och det har hindrat mig från och kunna byta den
Nu är den äntligen på plats
Blev även en ny hjulcylinder bak då vi skulle byta bromsrör bak och nipplen gick av Men lite nytt är aldrig fel
Kände för få detta sagt nu för det har stört mig ett tag nu
Har seriösa funderingar på och ta en paus eller helt enkelt ta bort detta projekt..
Anledningen ja att man bara uppdaterar och uppdaterar och inget ord om en liten kommentar eller något Kom igen 122 följare och inte ett litet ord? Känns som man bara slösar bort en massa tid och energi för ingenting.. Då kan jag hellre lägga den tiden på ljudet eller bilen istället
Tycker det är väldigt tråkigt men hoppas ni förstår vad jag menar
Tycker väldigt mycket om din mk2 är inte så insatt på ljudet och sånt. Men till utseende så är den riktigt fin! Har sett projekter flera ggr och öven läst den. Men aldrig hunnit att lägga en preem! så nu är det gjort! Följer med stort nöje! och ge inte upp på bilen!
Min projekttråd!
Sponsorer sökes! ;)
Garageplats i södra Stockholm sökes! :)
Eat/Sleep/Volkswagen
ja tyvärr är det så för oss alla. dem flesta läser bara. kolla på view counter innan du lägger ett nytt inlägg och så ser du hur många som kollar på det men ja tröttna på att lägga upp inlägg på min bil gör det någon gång i månaden när jag har bra bilder på bilen typ och gör en recap vad som hänt sen sisst.
Känner lite det samma faktiskt... Jag följer din tråd och har gjort ett bra tag nu (tror dock jag skrivit någonting någon gång). Inte mycket att göra, det är tråkigt menmen. Jag tycker dock det är ganska kul att ha en projekttråd för eget bruk för att se vad man egentligen har gjort under alla timmar man lagt ner.
Har följt tråden ett bra tag men inte varit jätteduktig på att kommentera.. sjukt roligt å kolla på bilder å läsa om detta bygget så fortsätt du! Tror det är många slm följer i det tysta
har följt din tråd ett tag, och tycker det är kul å se att det går å bygga ljud i en golf, och att stickerbomb kan bli jävligt snyggt, tycker det är fluckert på din kärra
Kände för få detta sagt nu för det har stört mig ett tag nu
Har seriösa funderingar på och ta en paus eller helt enkelt ta bort detta projekt..
Anledningen ja att man bara uppdaterar och uppdaterar och inget ord om en liten kommentar eller något Kom igen 122 följare och inte ett litet ord? Känns som man bara slösar bort en massa tid och energi för ingenting.. Då kan jag hellre lägga den tiden på ljudet eller bilen istället
Tycker det är väldigt tråkigt men hoppas ni förstår vad jag menar
Ska ta mig en liten funderare på detta nu
Tack för mig så länge /Sound_lover94
Precis så som jag känner för min tråd är inte bättre själv dock men...nu är det tvärdött ifrån min sida då det inte finns något mer att göra typ. Men ha kvar tråden! kommer bli kul att gå tillbaka och kika i tråden om ett par år
ja tyvärr är det så för oss alla. dem flesta läser bara. kolla på view counter innan du lägger ett nytt inlägg och så ser du hur många som kollar på det men ja tröttna på att lägga upp inlägg på min bil gör det någon gång i månaden när jag har bra bilder på bilen typ och gör en recap vad som hänt sen sisst.
OT, men vart hittar man view counter? här på sidan?
Tycker väldigt mycket om din mk2 är inte så insatt på ljudet och sånt. Men till utseende så är den riktigt fin! Har sett projekter flera ggr och öven läst den. Men aldrig hunnit att lägga en preem! så nu är det gjort! Följer med stort nöje! och ge inte upp på bilen!
Ja det suger lite Okej det var mer än vad jag visste ska kolla lite där då
Känner lite det samma faktiskt... Jag följer din tråd och har gjort ett bra tag nu (tror dock jag skrivit någonting någon gång). Inte mycket att göra, det är tråkigt menmen. Jag tycker dock det är ganska kul att ha en projekttråd för eget bruk för att se vad man egentligen har gjort under alla timmar man lagt ner.