Kul att följa dig, man behöver inte vänta så länge på en upd! riktigt feta fälgar! Lägg en pinstripe i orange längs med fälgbanan runt, tror den lilla detaljen skulle kunna vara ballt, men smaken är som baken!
Kul att följa dig, man behöver inte vänta så länge på en upd! riktigt feta fälgar! Lägg en pinstripe i orange längs med fälgbanan runt, tror den lilla detaljen skulle kunna vara ballt, men smaken är som baken!
tackar:) jaa,försöker göra lite grejer varje dag iaf,flyter på lite lättare då:) jaa har oxå tänkt på nå sånt,får klura lite när fälgarna kommer
Började med lite rostlagning,bytte liten del av hörnet på h-fram dörr,o la på Alu spacklet efter jag blästrat kanten.. så finns nog ingen chans att rosten kmr tillbaka La igen lite småhål på dörren där handtaget satt,ska inte va ett hå på hela bilen..slät som en rööv Fick lite hjälp av polarn o riva ur inredningen,e fan stort som helvete i hytten! o sånt här skit kan jag garantera ni aldrig kmr se i min bil mer mer kopplingar än på ett flyplan Fick även in en frän Ford pickis vi ska laga o hellacka! med en färg jag blandat själv,den blir Matt grön med guldpearl
Så nu blir de tydligen lite firmafest,med gratis alkohol o käk..sånt tackar man aldrig nej till:)! ha en töppen helg på er !