Är sidan tuning zone bra/skit?

simeboy Rörkrökare
15 november 2006 · 575 Inlägg

undra om den polska sidan tuning zone är nått att lita på nån som vet nån som beställt där?

Lever för ljud!
Kolla--->http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=30406&p=1
Volkswagen Golf III "Like no one else" (1993)
LillNaisarn
15 november 2006 ·

simeboy skrev:
undra om den polska sidan tuning zone är nått att lita på nån som vet nån som beställt där?

det finns flera trådar om detta, men det värkar ut mest att vara tjorv..
har pratat lite med ägaren och han värkade då ut jätte trevlig...

RetarD
17 november 2006 · 69 Inlägg

Jag har beställt därifrån i sommar.

I mitt fall så fick jag vänta på grejerna i nästan tre månader pga att mitt paket stått på deras lastkaj i tron om att det redan var skickat.

Att ligga ute med pengar är ju inte så kul och allra helst inte när det knappt går att få tag i dem man handlar av. Jag skickade runt 20 mail till dem och undrade om det skickat kittet och om jag kunde få mitt kolli-id.

Slutade med att jag själv fick ringa till budfirman som skulle leverera varorna så de kunde åka dit och kolla. Men sen tog det bara fyra dagar att få grejerna hit upp till norrland.

Passformen på fronten var kanon sidokjolarna och bakdelen var "ok" takvingen var skit.

Men 4000kr ink frakt för ett helt kitt...det är ju nästan gratis....

Vet du inte vad du ska göra med all din fritid så är detta klart grejerna för dig... Lycka till smile

MUSN
7 februari 2007 · 130 Inlägg

Kan tillägga att man får vad man betalar för, De är billiga kopior de säljer.

Köpte därifrån ett kjolpaket för ett år sedan, fick delarna efter 2 månader och en massa mail skrivelser.

Sedan när grejerna kom så hade nästan alla delar fått någon form av transportskada. Och även två delar fattades, så det blev åter mailkrig. Så fick jag ena av de två produkterna fast båda skulle komma. Sedan samma sak pånytt mailkrig.

Kvaliteten är sisådär men passformen var ju god eftersom det är kopior.

Rekommenderas för dem som har mycket tid och tålamod.

Deras engelska är inte heller så värst bra.

Emirio
7 februari 2007 · 81 Inlägg

ska man överföra pengara till dom eller e det postförskott som gäller? sugen på nån fram spoiler //emirio

LillNaisarn
9 februari 2007 ·

Emirio skrev:
ska man överföra pengara till dom eller e det postförskott som gäller? sugen på nån fram spoiler //emirio

tror att det är postförskott om jag inte minns galet smile

Tigerofsweden
9 februari 2007 · 1 231 Inlägg

eller så kan man bara bestälal via den där stylingfirman i kristianstad ... så slipper man betala i förväg...vet dock inte vad priset blir då smile

LillNaisarn
9 februari 2007 ·

Tigerofsweden skrev:
eller så kan man bara bestälal via den där stylingfirman i kristianstad ... så slipper man betala i förväg...vet dock inte vad priset blir då smile

vilken firma syftar du på om man får vara nyfiken wink ?

Tigerofsweden
9 februari 2007 · 1 231 Inlägg

LillNaisarn skrev:

Tigerofsweden skrev:
eller så kan man bara bestälal via den där stylingfirman i kristianstad ... så slipper man betala i förväg...vet dock inte vad priset blir då smile

vilken firma syftar du på om man får vara nyfiken wink ?

hmmm tror det var dessa ...
http://www.c4styling.se/

Mäki Långsam Perfektionist
9 februari 2007 · 4 800 Inlägg

Nu vart det genast lite intressantare! smile

Audiot som råkat ut för Subarusjukan
LillNaisarn
9 februari 2007 ·

synd bara att det inte fanns några priser sad ( Eller så är jag bara för dum för att hitta det wink )

Mäki Långsam Perfektionist
9 februari 2007 · 4 800 Inlägg

Jag håller på å luskar ut priser nu om jag beställer genom den svenska sidan smile Kan skriva här sen vilket prisförslag jag fått smile

Audiot som råkat ut för Subarusjukan
Tigerofsweden
9 februari 2007 · 1 231 Inlägg

det e ju bara maila dom och fråga vad det kommer kosta om dom tar hem ett kit åt dig ...

Mäki Långsam Perfektionist
9 februari 2007 · 4 800 Inlägg

Genom den svenska sidan skulle det gå på ungefär 9000kr att få hem ett komplett kjolpaket och angeleyes till min audi, då var momsen inräknad men inte frakten inom sverige. Så nu har ni ett hum om det i alla fall.

Audiot som råkat ut för Subarusjukan
Tigerofsweden
9 februari 2007 · 1 231 Inlägg

hur mkt blir det om man tar bort angel-eyes da ?=P

Mäki Långsam Perfektionist
9 februari 2007 · 4 800 Inlägg

Angeleyesen gick på 220euro eller nått sånt från sidan, då vet jag inte om det är med eller utan moms. men räkna bort circa 2000kr tongue

Audiot som råkat ut för Subarusjukan
Henrik Elg Bilbyggare!!!
10 februari 2007 · 595 Inlägg

Vi på www.stylit.se har med ett samarbete med tuning-zone och det funkar bra! Men om man handlar som privatperson blir man inte prioriterad direkt.... Kolla priser på vår sida....


Mvh Henrik

AdamOpel DraMinBil.nu
10 februari 2007 · 1 016 Inlägg

har köpt ett kitt från venodesign som även tuning zone har. bör komma i nästa vecka. vad jag gissar på så är tuning zone bra, billigt . men kan ju va lite trassel med leveranser. som med allt man köper långt bort ifrån..

Adam /
SAAB 9-3 2.3 Aero 300hk.
Vectra B CLC Edition ( såld )
Vectra B ST2000 ( såld )
LillNaisarn
10 februari 2007 ·

Henrik Elg skrev:
Vi på www.stylit.se har med ett samarbete med tuning-zone och det funkar bra! Men om man handlar som privatperson blir man inte prioriterad direkt.... Kolla priser på vår sida....


Mvh Henrik

jag tyckte ni hade schyssta priser... måste nog sätta mig ner ett tag och plöjja igenom hemsidan och sen kolla om man hittar ngt man önskar wink

edit:LITE O.T ang backspeglar hur är det med adapterplattor? tänkte som tex på denna produkt: http://www.shop.stylit.se/product_info. … ts_id=4878 vart smått sugen på att byta speglar istället för mina M3 smile

Senast redigerat av LillNaisarn (10 februari 2007)

MUSN
11 februari 2007 · 130 Inlägg

Henrik Elg skrev:
Vi på www.stylit.se har med ett samarbete med tuning-zone och det funkar bra! Men om man handlar som privatperson blir man inte prioriterad direkt.... Kolla priser på vår sida....


Mvh Henrik

Ni har över dubbelt dyrare priser en tuningzone, det kan inte hålla i längden!

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang