Får man fler kommentarer/besökare om man är tjej?

kna_awskahr
14 januari 2007 · 136 Inlägg

Får man fler kommentarer/besök om man är tjej? eller bara nåt jag fått för mig. smile

/Köszönöm
E-son
14 januari 2007 · 245 Inlägg

En bild med en snygg tjej på får ju många fler kommentarer än en bild utan tjej.
Men inte gör det mig nånting smile

OverBoosted AUTOBAHNRASER
14 januari 2007 · 3 804 Inlägg

Jag tycker personligen det är så. men det är en personlig åsikt likaså.. Men det finns redan en tråd om detta så sök. onödigt att starta en till


Bmw osv..
vaughn
14 januari 2007 · 674 Inlägg

Det är väl inte kontigt att vi som killar tycker att det är roligt med tjejer som tycker om bilar.

Sponsorer: Custom & Paint, DLS, Ljudfabriken, Eklunds Bilvård, Bildelsnetto, LPT Reklam, Hallsberg gummiverkstad & Byrstatech.
Mazda RX-7 "DLS" (1993)
OverBoosted AUTOBAHNRASER
14 januari 2007 · 3 804 Inlägg

vaughn skrev:
Det är väl inte kontigt att vi som killar tycker att det är roligt med tjejer som tycker om bilar.

Jo det är kul.. men man röstar inte på individ när man röstar utan på bilen i fråga..


Bmw osv..
kna_awskahr
14 januari 2007 · 136 Inlägg

Klart en bild med en tjej får mer besökare, menar om en tjej äger en likadan bil som en hane så får honan mer besökare och kommentarer..

/Köszönöm
Mtz
14 januari 2007 · 118 Inlägg

Verkar som det tongue

Senast redigerat av 242RR (14 januari 2007)

Mäki Långsam Perfektionist
14 januari 2007 · 4 800 Inlägg

Självklart blir det så smile så nu får de komma lite fler tjejer tycker jag wink

Audiot som råkat ut för Subarusjukan
Vivendi Lägger i en lägre växel och kör vidare! :)
14 januari 2007 · 2 258 Inlägg

Kanske som tjej, om man är med på sina bilbilder... Men som kvinna/tant!? wink

Har inte märkt någon ökad tillströmmning till mina bilar, men då är jag ju 30 plus och har inte klätt upp mig i urringat på en enda bild... (var glada för det, ni - för femton år sedan hade det kanske sett bra ut, nu slipper vi helst det! wink)  Däremot syns jag nog på ett par bilder, men det är frågan om det är plus eller minus... smile

Men då har jag ju ett rätt neutralt namn också, och dessutom får min gubbe vara med på min presentation då vi ju faktiskt har bilarna ihop (precis som huset och barnet och husdjuren...).

Det kanske är hans fel alltihop?! Slänger jag ut honom ur presentationen kanske jag får hur mycket uppmärksamhet som helst!? wink

Tror inte det, va...? smile

// Ellen

Kolla in min projekttråd!
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=96807
* Bara är inte så bara. Jag har sjukdomen ME - www.rme.nu *
Få har dött av att kämpa vidare, många av att ge upp!
Paulis
14 januari 2007 · 71 Inlägg

ehh... ja jag märker då inte att jag har massa personer som besöker min sida... knappt nån som röstar eller skriver.  hmm
Men men... jag har ju inte heller urringat, det är kanske det de hänger på... patetiskt!

Nalle-74 BTC RACING
14 januari 2007 · 114 Inlägg

Paulis skrev:
ehh... ja jag märker då inte att jag har massa personer som besöker min sida... knappt nån som röstar eller skriver.  hmm
Men men... jag har ju inte heller urringat, det är kanske det de hänger på... patetiskt!

Släng upp en bild när du är lättklädd och "åmar" dig över bilen får du se...
Ibland undrar man om det är bilar som får röster eller.... känns lite som det skulle vara lunarstorm eller vad det heter (min son hänger på såna ställen) smile
Bara min åsikt.

MVH: Nalle

Supra MKIII powerd by NOS
Supra MKIV BPU
Klubbmannen
14 januari 2007 ·

Svar: Ja

Tega Yrkesförare
15 januari 2007 · 1 073 Inlägg

Med tanke på att detta är en mansdominerad sida, så faller det sig lite naturligt att brudar drar till sig besökare, som flugor till skit, men jag ser inget konstigt med det.

Jag hajar själv till om man ser en snygg bil som innehaves av en tjej, pga att det inte är lika vanligt.

RacingBunny
15 januari 2007 · 508 Inlägg

Känns som det här har kommit upp flera gånger i andra forum...

Jag kan ju säga att jag har en hel del bilder på mig själv och bilen, men är d så mycket att haka upp sig på?

Jag brukar oxå gå in å kika om jag ser vare sig d är en tjej el kille med sin bil av nyfikenhet för att se vad bilen har för ägare. Kul och se bara, inge mer mé d...
Jag röstar ju på bilen, antar att dom flesta gör d och inte VEM som äger den.

tobi
15 januari 2007 · 562 Inlägg

kna_awskahr skrev:
Klart en bild med en tjej får mer besökare, menar om en tjej äger en likadan bil som en hane så får honan mer besökare och kommentarer..

EXAKT SÅ!

Min hemsida: www.bisen.info.se // Din hjälp på nätet!
John87 Stolt Volvoägare
15 januari 2007 · 4 913 Inlägg

Klart det är så. Är det så konstigt egentligen?
Det är ju så överallt, varför skulle det inte finnas här?

Själv tycker jag om att titta på fina bilar, oavsett om det är en tjej eller en kille (kvinna eller man) som äger den. Men många röstar ju på ägaren istället.

Blir intressant när flickvännen lägger upp en bil, hon kommer gå om mig i kommentarer på en dag tongue

Pojkar kör turbo. Män kör V8.
Rawad C20LET
15 januari 2007 · 1 041 Inlägg

det e klart att man får mer besökare o röster på sin bil om man e tjej o just då om tjejen viker sig på nåt sätt det e en sak som e helt säkert.

har ni märkt på nya komentarer så fort en tjej står vid sin bil o får en komentar, det dröjer inte länge för att minst 5-7 komenterar bilen eller bilden med.

säger bara så att killar här inne på garaget e för törstiga efter tjejer, man börjar undra om man bor i ett fängelse tanke på att killar better sig på denna vis, som att de aldrig har sett eller vart med en tjej, o va vet jag det kanske e så på riktigt.

det stör mig inte att det e så att tjejer får mer röster o komentarer på sina bilar, men det som stör mig att killarna ska va så dumma o billiga utav sig.

det finns ju för guds skull andra chatt om man vill skaffa sig en tjej faktiskt.

nu kommer de säkert att rösta på mig med ettor för att få min betyg o rasa men det gör inget, jag vinnar ju iaf inget om jag ligger på topp eller inte, det vikiga e att jag älskar min bil.

MVH/Roddy

Senast redigerat av Calibra_92 (15 januari 2007)

Vi tycker olika vet jag, that's it
Opel Calibra Turbo 4x4 "Vicky" (1992)
Nalle-74 BTC RACING
15 januari 2007 · 114 Inlägg

Calibra_92 skrev:
det e klart att man får mer besökare o röster på sin bil om man e tjej o just då om tjejen viker sig på nåt sätt det e en sak som e helt säkert.

har ni märkt på nya komentarer så fort en tjej står vid sin bil o får en komentar, det dröjer inte länge för att minst 5-7 komenterar bilen eller bilden med.

säger bara så att killar här inne på garaget e för törstiga efter tjejer, man börjar undra om man bor i ett fängelse tanke på att killar better sig på denna vis, som att de aldrig har sett eller vart med en sig, o va vet jag det kanske e så på riktigt.

det stör mig inte att det e så att tjejer får mer röster o komentarer på sina bilar, men det som stör mig att killarna ska va så dumma o billiga utav sig.

det finns ju för guds skull andra chatt om man vill skaffa sig en tjej faktiskt.

nu kommer de säkert att rösta på mig med ettor för att få min betyg o rasa men det gör inget, jag vinnar ju iaf inget om jag ligger på topp eller inte, det vikiga e att jag älskar min bil.

MVH/Roddy

F-n, jag tycker du nästan är värd en 5:a för detta  smile *Skrattar* Men håller med dig till fullo.
MVH: nalle

Supra MKIII powerd by NOS
Supra MKIV BPU
Rawad C20LET
15 januari 2007 · 1 041 Inlägg

du Nalle-74, du har två otroliga pärlor så du behöver inga brudar som viker sig för att få röster smile

Vi tycker olika vet jag, that's it
Opel Calibra Turbo 4x4 "Vicky" (1992)
tobi
15 januari 2007 · 562 Inlägg

Calibra_92 skrev:
det finns ju för guds skull andra chatt om man vill skaffa sig en tjej faktiskt.



MVH/Roddy

Mjo håller med men ändå ej för killarna kanske vill ha flickor som tyker om bilar? big_smile (eller kanske ghar en fin bil som dom kan sno)

Min hemsida: www.bisen.info.se // Din hjälp på nätet!
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang