Jag har haft två one nightstands i bilen. Rätt soft, immigt.
När jag kör långsträckor så händer det att jag onanerar vid ratten i brist på annat haha, jag inbillar mig att jag är ensam om det, men troligen inte hehe. Man får passa sig när man passerar lastbilar dock, för de sitter i det blicfånget att de kan se vad som försigår. Övriga bilister är annars helt ovetandes :-)
Du är nästan läskigt ärlig
Skulle aldrig kunna tänka mig detta, men å andra sidan så har man ju flickvännen med sig 90% av gångerna man kör bil
Hahahaha ja jsus vad folk kan med å bekänna!! soft som fan.....Tummen upp för ärligheten. kan ju bara för det erkänna att enmanstillfredställelse har genomförts även på mina resor..
Haha det var himmlans vad folk sitter å smårunkar+pullar? haha Har ni inga bra kompisar av motsatta könet eller Pojk/Flickvänn? Hehe
Jag har haft två one nightstands i bilen. Rätt soft, immigt.
När jag kör långsträckor så händer det att jag onanerar vid ratten i brist på annat haha, jag inbillar mig att jag är ensam om det, men troligen inte hehe. Man får passa sig när man passerar lastbilar dock, för de sitter i det blicfånget att de kan se vad som försigår. Övriga bilister är annars helt ovetandes :-)
Du är nästan läskigt ärlig
Skulle aldrig kunna tänka mig detta, men å andra sidan så har man ju flickvännen med sig 90% av gångerna man kör bil
Hahahaha ja jsus vad folk kan med å bekänna!! soft som fan.....Tummen upp för ärligheten. kan ju bara för det erkänna att enmanstillfredställelse har genomförts även på mina resor..
Du har alltså befläckat stolarna i din sköna audi??
haha jo säger han som gjorde det i en kontainer, fan vad jag aldrig ska åka i baksätet på din bil det var ju faktiskt lite spännande i bussen för det var ju en massa folk där
haha jo säger han som gjorde det i en kontainer, fan vad jag aldrig ska åka i baksätet på din bil det var ju faktiskt lite spännande i bussen för det var ju en massa folk där
Haha.. Har faktiskt inte en riktigt container (740).. De är väll ingen fara, bara att tänka allt folks sängar man suttit i ^^
Hehe, skulle allt bra vilja veta vad den lille killen i baksätet tänker...
/Simon
-Fun is not a straight line
-"When once you have tested flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
Finaste minnet är nog när jag o tjejen gjorde det i lastbilen vid lastbryggorna på Arlas mejeri i Jönköping när det var fullt med folk runt omkring vid lastluckorna bredvid. Kan tänka mig att det syntes när hytten gungade Men helt klart värt det