1699
Sök

hur många är singel på garaget ?

92 Inlägg
15 december 2008
Thank god för att jag är singel!.. står verkligen inte ut med tjejer längre wink Kanske får gifta mig med bilen en vacker dag.. ;P

EVOLUTION GARAGE
1 837 Inlägg
15 december 2008
Biiatchen skrev:
akakaboto skrev:
Biiatchen skrev:
jag e fortfarande singel sad flyttar till Angered nu gbg så får hoppas på bättre lycka där .............

hehe de låter ju som en vettig grej.. tongue
när ska du flytta upp??

jag flytta å tämde hela min lgh igår lördags å körde upp allt sen landar jag arslet där sjl nästa helg då jag blir 25 smile

"Hjälpas åt och packa upp alla saker kalas" till helgen då?.. hehe big_smilebig_smile

//Edge

367 Inlägg
15 december 2008
Whiteangel skrev:
Thank god för att jag är singel!.. står verkligen inte ut med tjejer längre wink Kanske får gifta mig med bilen en vacker dag.. ;P

ja jag blir lesbian jag gifter mig med min BRUUD! "Bitchen" ;D

en gång Corrado alltid Corrado ;)
www.CorradoClubSweden.se
Varför VW? - Lagom investering, Inte lika svettig som merca, eller törstig som en Bmw, Eller tung som en Audi.

367 Inlägg
15 december 2008
Edge skrev:
Biiatchen skrev:
akakaboto skrev:

hehe de låter ju som en vettig grej.. tongue
när ska du flytta upp??

jag flytta å tämde hela min lgh igår lördags å körde upp allt sen landar jag arslet där sjl nästa helg då jag blir 25 smile

"Hjälpas åt och packa upp alla saker kalas" till helgen då?.. hehe big_smilebig_smile

hha inte mkt att acka upp ska bo  i ett ynka litet rum smile bor hemma ett tatg tills jag hittar annat där uppe smile

www.CorradoClubSweden.se
Varför VW? - Lagom investering, Inte lika svettig som merca, eller törstig som en Bmw, Eller tung som en Audi.

1 779 Inlägg
15 december 2008
Biiatchen skrev:
Edge skrev:
Biiatchen skrev:

hha inte mkt att acka upp ska bo  i ett ynka litet rum smile bor hemma ett tatg tills jag hittar annat där uppe smile

aha så de blir inte nån inflyttningsfest än då tongue

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum

I didn't spank you. I high fived your ass!
963 Inlägg
15 december 2008
akakaboto skrev:
Biiatchen skrev:
Edge skrev:

aha så de blir inte nån inflyttningsfest än då tongue

Klart det blir, bara bjuda iväg föräldrarna till någon okänd plats... tongue

367 Inlägg
15 december 2008
hahah eller nåt ja smile hehe

www.CorradoClubSweden.se

mmm, blåbärssoppa.
616 Inlägg
15 december 2008
Vad gör ni i den här tråden egentligen? Allmän beklagan?

/ichi

mmm, blåbärssoppa.
616 Inlägg
15 december 2008
Elda skrev:
ichibon skrev:

Kallas Hopp.

vi hoppas att nån annan singel tycker att man är intresant och tar upp kontakten så man kan låta bli att skriva här mer.

My bad.
Denna tråden står alltså för garagets dejtingservice. roll

/ichi

42 Inlägg
15 december 2008
Singel... tyvärr !?

367 Inlägg
16 december 2008
ja jag vet några som träffats via denna tråden iaf smile vet ej om dom träffas idag mera smile

www.CorradoClubSweden.se

QueenBitch
536 Inlägg
16 december 2008
akakaboto skrev:
hedeknasan skrev:
Det där med singelfest/träff..
Kan man inte slå ihop det med en enda stor Gorgfest,
singel som ickesingel är välkommen menar jag! =]

heeh vilken idé.. tongue ja e på.. big_smile hoppas de bara blir vi två då big_smile

det va ju dt vi planerade... först en singelträff men alla klagade så då sa vi att singlar som icke singlar får komma men att man inte får hålla på att klaga om alla raggar på varann eller liknande

--> Avoid hangover... STAY DRUNK!! <--
http://Daintys.blogg.se
Maneater

1 779 Inlägg
16 december 2008
Dainty skrev:
akakaboto skrev:
hedeknasan skrev:
Det där med singelfest/träff..
Kan man inte slå ihop det med en enda stor Gorgfest,
singel som ickesingel är välkommen menar jag! =]

heeh vilken idé.. tongue ja e på.. big_smile hoppas de bara blir vi två då big_smile

det va ju dt vi planerade... först en singelträff men alla klagade så då sa vi att singlar som icke singlar får komma men att man inte får hålla på att klaga om alla raggar på varann eller liknande

men ni skulle väl inte ha nån fest tongue hehe..

1 779 Inlägg
16 december 2008
ichibon skrev:
Elda skrev:
ichibon skrev:

Kallas Hopp.

vi hoppas att nån annan singel tycker att man är intresant och tar upp kontakten så man kan låta bli att skriva här mer.

My bad.
Denna tråden står alltså för garagets dejtingservice. roll

hehe precis.. smile ska vi ta vårat förhållade till nästa steg. tongue hehe

168 Inlägg
16 december 2008
kan vi alla som vill ligga med varandra bara istället så slipper man allt krongel före de?

385 Inlägg
16 december 2008
inte jag:D hehe

börn i varje hörn är fett rätt;)

223 Inlägg
16 december 2008
singel sen vaggan tongue

kärlek växer inte på träd, det köps i volvobutiken.

Audi A5 quattro driver.
2 203 Inlägg
17 december 2008
Singel.

246 Inlägg
17 december 2008
Singel här med. Orkar inte med nån partner, då kan jag ju inte göra som jag vill när jag vill smile

367 Inlägg
17 december 2008
asså vaa faan fixa en singel fest ändå spela kanackas! bara dricka ha kul, scvänga om på dom lurviga benen å bara lära känna lite garaget folk inte helt fel d heller??

www.CorradoClubSweden.se

Sök