1502
Sök

hur många är singel på garaget ?

367 Inlägg
30 december 2008
narko skrev:
Biiatchen skrev:
jaaa ofrivilligt singel e man .. men d dyiker säkert upp nåt nån gång sad bara jag som e lite bitter sad

Jeg er lige her, så du behøver ikke være bitter mere hehe.. wink

;D

en gång Corrado alltid Corrado ;)
www.CorradoClubSweden.se
Varför VW? - Lagom investering, Inte lika svettig som merca, eller törstig som en Bmw, Eller tung som en Audi.

1 120 Inlägg
30 december 2008
Ida... du måste komma upp till mej i sthlm.. så har vi en röjar kväll ute på stan nu när vi e Singlar big_smile

PS d e sååå B att vara singel.... nån??? haha

"If God doesn´t drive BMW then why is the sky blue, and white.."
Något saknas.. Något önskas.. Framtiden är oviss.. Bitter!? jovisst, Absolut..självklart!

Kanon..
1 473 Inlägg
30 december 2008
Hmm... ja säger då de.

343 Inlägg
31 december 2008
Blev dumpad två dagar efter julafton för att hon tappade känslorna för en på en knapp vecka. Nu kommer man ha världens tråkigaste nyårsafton och ett helvete när man ser henne i skolan.
Har nog aldrig mått så här dåligt i hela mitt liv.

V10
31 december 2008
Manhunt skrev:
Blev dumpad två dagar efter julafton för att hon tappade känslorna för en på en knapp vecka. Nu kommer man ha världens tråkigaste nyårsafton och ett helvete när man ser henne i skolan.

Förbered dig att se henne med en annan...tragiskt men sant!

343 Inlägg
31 december 2008
V10 skrev:
Manhunt skrev:

Har pratat med henne och det är tydligen inget sånt som är i farten men tanken har slått mig om och om igen.
Vad hade man gjort? Jag är verkligen ingen sån "cool" kille som hade börjat banka ner den nya eller så men.. Vad fan hade man gjort?

Reservdansk
6 271 Inlägg
31 december 2008
Manhunt skrev:
V10 skrev:
Manhunt skrev:

Har pratat med henne och det är tydligen inget sånt som är i farten men tanken har slått mig om och om igen.
Vad hade man gjort? Jag är verkligen ingen sån "cool" kille som hade börjat banka ner den nya eller så men.. Vad fan hade man gjort?

Bättre du går ut och pratar med din bil, och säger:
"Du är fan den enda som stannar kvar vid min sida oavsett motgångar. Du är den enda jag kan lita på." wink

"Då pansar dundrar fram på öppna hedar
vi alla liksom känner oss förmer."

P7 - Södra Skånska Regementet

Delta_Rebel
31 december 2008
Subw000fer--92 skrev:
Pettan8 skrev:
TurbOla skrev:

Bättre du går ut och pratar med din bil, och säger:
"Du är fan den enda som stannar kvar vid min sida oavsett motgångar. Du är den enda jag kan lita på." wink

Kvinnor kommer o går ,men våra kära bilar består;)

japp dem står där på alla fyra redå på en rajjd roll i <3 my auto

Nja, va väl kanske inte så ja mena då..

906 Inlägg
31 december 2008
Manhunt skrev:
V10 skrev:
Manhunt skrev:

Visst blir man arg, men skulle inte varit hans fel om hon har fått känslor för han, alla människor har ju rätten till att "stöta", men säger hon att  hon ej vill längre får du försöka bortse detta, man lägger j*vligt mycket onödig tid och kraft på att fortsätta kämpa! tråkigt nog=/

=)

V10
31 december 2008
Manhunt skrev:
V10 skrev:
Manhunt skrev:

Nu har jag lust att bitchslappa dig...det är väl klart som #%#¤% att hon säger så, tills du sen ser att det är annorlunda. Jag fick höra detta från den jag var ihop med, fast på ett snällare sätt. Hon ringde upp och sa: "Jag har funderat och det vore bra om vi kunde ta en paus, eller aa, om vi gör slut"...och såklart var det pga att hon redan innan började träffa en "kompis" till mig, den idioten, eller ska jag säga, idioterna!!

Sen fortsatte hon envist att säga: "nej men det är inget, vi är bara kompisar, det ska bli så skönt när du kommer hem igen och ser att jag inte gjort ett skit"...hahahahah, och faktiskt ännu mer hahahahaha big_smilebig_smile Vilket jävla SKÄMT!!! Jag kom hem, men som tur var så hade jag "den store där uppe" med mig och jag kom PÅ henne när hon åkte hem till honom...jag har fått några smällar i mitt liv men den smällen var grym, att jag inte körde av vägen pga ilska är otroligt.

Jag mådde dåligt då, men som jag sa till mig själv vid den tiden: "Jag ska tänka tillbaka på detta och skratta arslet av mig, för jag är värd bättre"...nu sitter jag faktiskt här och flinar gott för jag har gjort allt jag kunnat för att förhindra det som hände och gjort allt jag kunnat för att få henne att förstå. Hon ville inte trots mina försök och då finns det inget mer man kan göra. Dock måste hon känna sig idag rätt pissig med tanke på vad hon gjort, speciellt med tanke på att hon aldrig erkänner att hon gjort eller har fel.

Mitt tips till dig är att du ställer in dig på att hon har någon annan, ifall det verkligen är så. Oftast i dagens läge så är det tyvärr på det sättet. Jag menar, vem fan tappar känslor på mindre än en vecka när alt annat varit bra?

Har hon lämnat dig för en annan så kan du gott pusta ut för att du slapp skiten, såna tjejer är inte ens värda att titta på. Acceptera det, vidga vyerna och kämpa framåt!

Hitta på nåt, våren är snart här och du har fullt i bilträffar att åka på, vara med kompisar, spelaTV-spel, gå ut på krogen, börja träna...ja vad som helst!
Senast redigerat av V10 (31 december 2008)

Hardstyle forever <3
522 Inlägg
31 december 2008
Jag är inte singel

För 2 elr 3 år sen så blev jag ihop med värdens underbara tjej, och vi har varit ihop sen 2006/2007 tror jag hon och jag blev ihop. Vi blev i hop i febrari 06/07 wink big_smile tongue

R.I.P Colin Mcrae 07-09-15 :(. Nu så har jag alla Colin Mcrae spelena till playstation ;).

Driver
2 111 Inlägg
31 december 2008
Singel sedan hmm...(de va mkt fram o tillbaka så minns fan inte)  och grymt nöjd med det! coolsmile .

Brukar ändå gå åt helvete efter ca2 år så nu kör jag mitt eget race ett bra tag smile.

Finns det nå skönare än att ha egen 2a, bilar o pilla med när man vill o sköta sig själv helt o hållet?.

Svar: Nej lol.

Edit: En fråga, kanske främst till er tjejer/kvinnor. Varför (Verkar iaf så...roll ) blir man mer intressant att stöta på när man säger att man absolut inte ska ha fruntimmer?.
Senast redigerat av Janken (31 december 2008)

- Om du inte förstår vitsen med ABS och airbag så lär nog ingen här kunna förklara det för dig heller.
Rätt impad av att du lyckats logga in på ett forum och komponera flera sammanhängande meningar faktiskt. /rcy
"Opinions are like assholes. Everybody's got one and everyone thinks everyone else's stinks"

V10
31 december 2008
Janken skrev:
Singel sedan hmm...(de va mkt fram o tillbaka så minns fan inte)  och grymt nöjd med det! coolsmile .

Brukar ändå gå åt helvete efter ca2 år så nu kör jag mitt eget race ett bra tag smile.

Finns det nå skönare än att ha egen 2a, bilar o pilla med när man vill o sköta sig själv helt o hållet?.

Edit: En fråga, kanske främst till er tjejer/kvinnor. Varför (Verkar iaf så...roll ) blir man mer intressant att stöta på när man säger att man absolut inte ska ha fruntimmer?.

Det är ju enkelt...dom ska ju bevisa för en att man visst KAN köra ihop sig med en tjej. Tjejer är oftast som mammor, dom ska visa att dom kan ta hand om en och bry sig om och även visa känslor.

Akta dig människa, det finns odjur där ute som kan göra vad som helst med en wink

Driver
2 111 Inlägg
31 december 2008
V10 skrev:
Janken skrev:

Det är ju enkelt...dom ska ju bevisa för en att man visst KAN köra ihop sig med en tjej. Tjejer är oftast som mammor, dom ska visa att dom kan ta hand om en och bry sig om och även visa känslor.

Akta dig människa, det finns odjur där ute som kan göra vad som helst med en wink

Hehe är ungefär det jag misstänker :S tongue

Nog aktar jag mig allt! haha.

- Om du inte förstår vitsen med ABS och airbag så lär nog ingen här kunna förklara det för dig heller.
Rätt impad av att du lyckats logga in på ett forum och komponera flera sammanhängande meningar faktiskt. /rcy
"Opinions are like assholes. Everybody's got one and everyone thinks everyone else's stinks"

Sporthojspilot Deluxe
42 Inlägg
31 december 2008
haha men för i helvette, lever denhär tråden än? Har ni inga bilar att skruva i istället för att sitta här och gnälla smile. Buhuu, det är synd om mig tjafset och det där med att karlar påstår att dom inte vill ha mer fruntimmer är ju två av dom äldsta knepen i boken och (inget illa menat nu) donnor som går på sånt måste ju ha fått en olycklig smäll av fälgkorset i skallen. Angående ett av föregående inlägg, klart bruttan har skaffat en ny, dom gör så. En tjej har _alltid_ hågade friare i reserv för att just kunna byta upp sig till en exklusivare årsmodell smile. Nåja, Gott nytt år etc
Senast redigerat av knohultarn (31 december 2008)

good ´ol chicken

V10
31 december 2008
knohultarn skrev:
haha men för i helvette, lever denhär tråden än? Har ni inga bilar att skruva i istället för att sitta här och gnälla smile. Buhuu, det är synd om mig tjafset och det där med att karlar påstår att dom inte vill ha mer fruntimmer är ju två av dom äldsta knepen i boken och (inget illa menat nu) donnor som går på sånt måste ju ha fått en olycklig smäll av fälgkorset i skallen. Angående ett av föregående inlägg, klart bruttan har skaffat en ny, dom gör så. En tjej har _alltid_ hågade friare i reserv för att just kunna byta upp sig till en exklusivare årsmodell smile. Nåja, Gott nytt år etc

Redan full? big_smile

Driver
2 111 Inlägg
31 december 2008
knohultarn skrev:

Haha smile. Skyller på att jag väntar på att få hem min nya best sad

Sen är jag måttligt trött på sådan som säger som du. neutral "Det säger du bara". hmm..nej. Varit singel i kanske ett halvår och det är förbannat skönt big_smile. När jag säger att jag inte vill ha ett fruntimmer så menar jag det. Sen säger jag inte att jag aldrig kommer ha tös igen. Vet att de brukar gå åt... cool  men justnu så känns singel som enda alternativet smile.

Over and out din cyniska jävel!  wink big_smile

Sporthojspilot Deluxe
42 Inlägg
31 december 2008
Full, nej knappast. Söla med sprit är häftigt då man e 20 bast å inte begriper bättre. Satt mest bara och vänta på att det skulle börja spelas allan efter mitt inlägg, hormonstinna karlar är fruktansvärt lättretade smile

good ´ol chicken

V10
31 december 2008
knohultarn skrev:
Full, nej knappast. Söla med sprit är häftigt då man e 20 bast å inte begriper bättre. Satt mest bara och vänta på att det skulle börja spelas allan efter mitt inlägg, hormonstinna karlar är fruktansvärt lättretade smile

Precis smile Men dock håller jag inte med om att män säger bara att dom inte vill ha tjejer, det finns dom som verkligen säger nej och då är det ett nej.

helt galen
388 Inlägg
31 december 2008
Singel och ganska nöjd med det smile

Varför åka fort när man kan åka brett?

Sök