Manhunt skrev:
V10 skrev:
Manhunt skrev:
Blev dumpad två dagar efter julafton för att hon tappade känslorna för en på en knapp vecka. Nu kommer man ha världens tråkigaste nyårsafton och ett helvete när man ser henne i skolan.
Har nog aldrig mått så här dåligt i hela mitt liv.
Förbered dig att se henne med en annan...tragiskt men sant!
Har pratat med henne och det är tydligen inget sånt som är i farten men tanken har slått mig om och om igen.
Vad hade man gjort? Jag är verkligen ingen sån "cool" kille som hade börjat banka ner den nya eller så men.. Vad fan hade man gjort?
Nu har jag lust att bitchslappa dig...det är väl klart som #%#¤% att hon säger så, tills du sen ser att det är annorlunda. Jag fick höra detta från den jag var ihop med, fast på ett snällare sätt. Hon ringde upp och sa: "Jag har funderat och det vore bra om vi kunde ta en paus, eller aa, om vi gör slut"...och såklart var det pga att hon redan innan började träffa en "kompis" till mig, den idioten, eller ska jag säga, idioterna!!
Sen fortsatte hon envist att säga: "nej men det är inget, vi är bara kompisar, det ska bli så skönt när du kommer hem igen och ser att jag inte gjort ett skit"...hahahahah, och faktiskt ännu mer hahahahaha

Vilket jävla SKÄMT!!! Jag kom hem, men som tur var så hade jag "den store där uppe" med mig och jag kom PÅ henne när hon åkte hem till honom...jag har fått några smällar i mitt liv men den smällen var grym, att jag inte körde av vägen pga ilska är otroligt.
Jag mådde dåligt då, men som jag sa till mig själv vid den tiden: "Jag ska tänka tillbaka på detta och skratta arslet av mig, för jag är värd bättre"...nu sitter jag faktiskt här och flinar gott för jag har gjort allt jag kunnat för att förhindra det som hände och gjort allt jag kunnat för att få henne att förstå. Hon ville inte trots mina försök och då finns det inget mer man kan göra. Dock måste hon känna sig idag rätt pissig med tanke på vad hon gjort, speciellt med tanke på att hon aldrig erkänner att hon gjort eller har fel.
Mitt tips till dig är att du ställer in dig på att hon har någon annan, ifall det verkligen är så. Oftast i dagens läge så är det tyvärr på det sättet. Jag menar, vem fan tappar känslor på mindre än en vecka när alt annat varit bra?
Har hon lämnat dig för en annan så kan du gott pusta ut för att du slapp skiten, såna tjejer är inte ens värda att titta på. Acceptera det, vidga vyerna och kämpa framåt!
Hitta på nåt, våren är snart här och du har fullt i bilträffar att åka på, vara med kompisar, spelaTV-spel, gå ut på krogen, börja träna...ja vad som helst!