Volvo_Mannen skrev:Hehe, sisådär 2740 inlägg sen jag postade i tråden sist Men är ju singel nu med.
v4jessica skrev:RacingBunny skrev:Fortfarande singel, fan va jag ska flörta på Elmia hah försöka förta går ju alltid. men vill man ha en volvoraggare så visst.. haha
RacingBunny skrev:Fortfarande singel, fan va jag ska flörta på Elmia
v4jessica skrev:RacingBunny skrev:v4jessica skrev:hah försöka förta går ju alltid. men vill man ha en volvoraggare så visst.. hahaFörsöka? hahaHaha aa men om man åker till elmia så är man väl ändå inte där dör att flörta?
RacingBunny skrev:v4jessica skrev:hah försöka förta går ju alltid. men vill man ha en volvoraggare så visst.. hahaFörsöka? haha
v4jessica skrev:hah försöka förta går ju alltid. men vill man ha en volvoraggare så visst.. haha
RacingBunny skrev:v4jessica skrev:RacingBunny skrev:Försöka? hahaHaha aa men om man åker till elmia så är man väl ändå inte där dör att flörta? Näää inte PÅ Elmia kanske, men d är ju utgång på kvällen... Men nu ska jag inte förstöra ämnet här inne. *räcker upp en hand och skriker singel*
v4jessica skrev:RacingBunny skrev:Försöka? hahaHaha aa men om man åker till elmia så är man väl ändå inte där dör att flörta?
RacingBunny skrev:Försöka? haha
v4jessica skrev:Team-Adolfsson skrev:beror på hur man ser det har ju mina babes i garaget men förutom dom så är man singel ^^hehe men de kanske räcker me dom då? ^^
Team-Adolfsson skrev:beror på hur man ser det har ju mina babes i garaget men förutom dom så är man singel ^^