3606
Sök

hur många är singel på garaget ?

234 Inlägg
22 juni 2009
Tokken skrev:
minuzed skrev:
när ska denna tråden byta namn till "hur många är desperata här?"   ?
tongue

Aj då.. e det så illa..

Tydligen äre det ;D höhö

Motorcyklar <3

7 100 Inlägg
28 juni 2009
kan stryka mej ifrån den här listan nu iaf big_smile

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

385 Inlägg
6 juli 2009
Har varit singel i nästan exakt ett år nu.
Man ska vara kräsen har jag lärt mig någonstans på vägen, annars blir man aldrig nöjd.

Inläggskritiker
990 Inlägg
9 juli 2009
DanThor skrev:
Precis nu slog det mig att idag har jag varit singel i 2 år. Hua!! Usch och fy!!

Ingen nackdel, hann ju säkert gå igenom 20tal tjejer (feta fula smala snygga!) på 2år som singel, som ett smörgåsbord bara välja o vraka!

Fast skönt att ha nån att ligga bakfull med också, det har sina för och nackdelar med partner.
Tacka gud så är man inte helt pissful, men för den sjuka humorn som tydligen går hem hos girls.

Saab 2,4L Smidda JE kolvar, Holset Hx40, Siemens 630cc, Quaife 6växlad rakskuren + Quaife ATB diffbroms. 515hk / 604nm bänkad hos Trollspeed

46 Inlägg
9 juli 2009
Jag skriver upp mig.. ett tag iaf xD

DFFL
9 020 Inlägg
9 juli 2009
evilmaster skrev:
Man ska vara kräsen har jag lärt mig någonstans på vägen, annars blir man aldrig nöjd.

Man ska aldrig vara nöjd.
När man är nöjd så har man slutat försöka och det största misslyckandet man kan göra är att inte försöka att få det bättre.
(Med det så menar inte jag att alla ska jaga efter Miss Universum och strunta i alla andra tjejer. tongue)

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

385 Inlägg
9 juli 2009
FireTraXX skrev:
evilmaster skrev:

När man är nöjd så har man slutat försöka och det största misslyckandet man kan göra är att inte försöka att få det bättre.
(Med det så menar inte jag att alla ska jaga efter Miss Universum och strunta i alla andra tjejer. tongue)

Du har så rätt så!
Nöjd kan man faktiskt vara när man är död.

46 Inlägg
9 juli 2009
Nöjd behöver man nödvändigtvis inte vara. Men hellre nöjd än ett vrak, man har inget lätt liv om man inte kan leva singel.

273 Inlägg
9 juli 2009
Jag hoppar in på den här listan, WOHOO FEST!! lol

Asgammal medlem.
2 246 Inlägg
9 juli 2009
Count me in

Kiss my palewhite ass
1 898 Inlägg
9 juli 2009
FireTraXX skrev:
evilmaster skrev:

Kanske stämmer det där du säger, därför allt går åt helvete hela tiden.

Alltid Oavsett
Förevigt Djurgården

QueenBitch
536 Inlägg
17 juli 2009
INTE singel!! big_smile

--> Avoid hangover... STAY DRUNK!! <--
http://Daintys.blogg.se
Maneater

214 Inlägg
17 juli 2009
Singel än så länge, fast om jag fick välja skulle jag vilja ha nått med dubbelturbo... eller vänta nu, vad handlar den här tråden om?:S

Vi lever i en orättvis värld..
560 Inlägg
20 juli 2009
Då var man tillbaka här. Lustigt, för häromdan tänkte jag skriva här att jag inte alls tycker tråden är löjlig eller desperat utan att man faktiskt kan hitta kärleken här och att det har sina fördelar.

Even fools they say, can find a way out of the dark.

234 Inlägg
20 juli 2009
evilmaster skrev:

Håller med! Inte till 100% kanske but still ^^
Har varit singel i strax över två år nu tongue

Motorcyklar <3

85 Inlägg
21 juli 2009
challen85 skrev:
Ja, jag är oxå singel, inget fel med det, men ja nu vet ni i alla fall

Sen när är det fel att vara singel? Vissa trivs som singel, andra MÅSTE bara träffa en partner.. Jag tar det som det kommer, hittar man någon så gör man väl det.. Ta vara på livet som singel, en vacker dag sitter man där i en soffa och tofflar..

"When I start my car I want the neighbours to think that the world has come to an end"- Homer J Simpson

85 Inlägg
21 juli 2009
Subw000fer--92 skrev:
Kan väll göra ett inlägg i den här tråden jag också da, Singel aa det är man men är det ngt negativt egentligen? tongue
Har aldrig varit lyckligare kan göra vafan jag vill när jag vill och slipper betala skatt & försäkring på en jäkla brud också.....=P Det e inte billiga saker det där, så nöjd?? svar: JA big_smile

Jag håller med dig! Det är bil eller brud som gäller.. tongue

"When I start my car I want the neighbours to think that the world has come to an end"- Homer J Simpson

296 Inlägg
21 juli 2009
...eller så försöker man hitta en tjej som gillar bilar eller åtminstone kan acceptera att man har det som svindyr hobby. Problemet löst!

Steewe, du får väl montera in en jänkesoffa fram i subban så du kan toffla i bilen sen? wink

Double-Unicorn Rider
2 486 Inlägg
22 juli 2009
taway skrev:
...eller så försöker man hitta en tjej som gillar bilar eller åtminstone kan acceptera att man har det som svindyr hobby. Problemet löst!

Steewe, du får väl montera in en jänkesoffa fram i subban så du kan toffla i bilen sen? wink

Vilken planet hittar man dem på? roll

Sök