skippade träffen idag oxå. för er som åkte till åby om de fanns nåt gäng som gjorde det? var det många bilar eller vart alla skrämda av det blåsiga vädret som jag:P
Snuten kan inte böta dig om han inte kan stoppa dig!!!
skippade träffen idag oxå. för er som åkte till åby om de fanns nåt gäng som gjorde det? var det många bilar eller vart alla skrämda av det blåsiga vädret som jag:P
nja vi var en del där som lekte....dock fattar jag inte varför alla ställde sig på gruset längst ner...men men...var en kul träff!
Körkortet hemma :D
Bakhjulsdriven liten bil köpes! Typ Sierra och E30 liknande! turbo gärna!
Åkt förbi hur många onsdagar som helst med lastbilen vid olika tider, 18.45-19.15 varierande på hur dagen sett ut, men bara stått 1-2 parkerade bilar och inte en människa
Varning till er allergiker, inlägget kan innehålla spår av ironi och moralkakor!
whee snart dax igen, hemma från min semester med gott sällskap, god mat o lagom med sprit..
"En kropp sägs vara jämnt accelererad när den med utgång från vilande tillstånd förvärvar samma ökning i hastighet under lika tidsintervaller".
Galileo Galilei
(1564 - 1642)
vafalls, tintin utan cocos hur ska detta gå? fortsättning följer...
"En kropp sägs vara jämnt accelererad när den med utgång från vilande tillstånd förvärvar samma ökning i hastighet under lika tidsintervaller".
Galileo Galilei
(1564 - 1642)
vafalls, tintin utan cocos hur ska detta gå? fortsättning följer...
Det kommer gå strålande, nu kan ni ha killsnack utan att behöva bry er om mig ;9 enda nackleden för er är väl att det blir en mindre (och den enda) att mobba
ja då det blir träff... kom till swedish match kl 1900 så ses vi där sen utgår vi därifrån vad vi skart åka beroende på vädret man kan sladda där på SM åxå utanför garaget på parkeringen
jag kommer me 745 gl svart tak å huv
arguing on the internet is like compeeting in the specials olympics
if you win you are still a retard
ja då det blir träff... kom till swedish match kl 1900 så ses vi där sen utgår vi därifrån vad vi skart åka beroende på vädret man kan sladda där på SM åxå utanför garaget på parkeringen
jag kommer me 745 gl svart tak å huv
Helst inte utanför SM för att parkeringen är rätt så ojämn. helst nåt ställe där det är helt slät o fint så slipper man skada bakaxel eller framvagn.
Snuten kan inte böta dig om han inte kan stoppa dig!!!